In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

02 April, 2008

U got to work..work..

Sempat lg berposing..Mase ni tgh rest 1/2 hour from our disscusion..So aku boring, aku amik la gambar...P kat belakang tu tgh sedaya upaya berfikir utk zone die....hihihihihi sampai berkerut dahi die....


Very busy day....
Hmmmmm ari ni aku begitu penat sekali...Pagi2 lg da ader " Staff essembly " @ HQ.Mcm biasela kalau 1st week every month, @ my office v all ader staff essembly..Bukannyer ape, just for see all the staff n brief to all of them ttg company activities n pelbagai announcement lain... Mcm biase la our GM akan brief to all of us... X lupe our CEO n MD pun akan sampai AMANAT mereka. Pas jer essembly abis, aku n P cepat2 breakfast @ pantry... Tadi x sempat breakfast sbb sampai ofis sharp pukul 9.00 pagi..Then terus kene essembly kat Lobi. Abis jer breakfast aku start keje aku.My boss masuk jer teus discuss pasal strategy.Then penat jgk la. Bukannyer penat ape cume penat berfikir ttg our new strategy for new project yg baru v all terima within this week....Pas abis 1 discussion sambung lg...sedar2 jam da pukul 2.30 ptg...Rase mcm kenyang lg..Tapi order gak LUNCH ngn Aman...Aku order Bihun tomyam jer...Perut masih kenyang tapi mulut tu asyik nk mengunyah jer... ish ish ish teruk betul..Aku mkn pun pukul 3.30 ptg...pastu tom yam yg aku order tu...ya rabbi pedas n pekat...sedap mmg sedap tapi huhuhuhuhuhuh sgt2 pedas..Last2 x abis n aku buang...membazir betul cik effa ni... Petang ni P ajk tgk cite WATERHORSE @ GSC, Summit...mcm best gak cite tu...Lagipun ari ni tiket wayang murah sbb hari rabu kan...Tapi rasenyer x sempat kot sbb kat ofis ujan turun sgt lebat...Emmmm hampir banjir la..So nk kuar pun kene tggu ujan berhenti...Emmmm P da booking tiket da, tapi kalau x sempat P ckp pergi esok jer..Alaaaaaaa x jadi tgk wayang...bosannyer.

Mgkin lepas ni P ajk aku g makan kek @ Secret Recipe yg dekat ngan ofis ni.X jauh pun. Tapi kalau jalan kaki confirm berpeluh jgk la...hihhhihihihihiiii.Okkkk ujan mcm da nak berhenti kat luar tu....Nak balik la.Boleh ajk P g pasar malam beli buah-buahan pas singgah n minum @ Secret Recipe n boleh la buang mase kat situ..Ahaks!
Mlm ni kat umh aku kene fikirkan n buat homework sikit ttg strategy yg telah dibincangkan pagi tadi..Just draftkan dulu jer..

Esok baru present pada my BOSS, Engku Edman. Pas present, BDT's Team akan ader meeting for committee RALLY 773 & GALA CONVENTION.Wahhhhh meeting lg...So mlm ni kene tido awal ni....hahahahahahhahaha
K la nk balik ni...Kepala sudah pening...Esok ni byk bende nk kene settlekan..

~ SAYONARA ~