In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

24 April, 2008

another 7 month left...

Wehuuuuuuuuuu......
Tinggal lagi 7 bulan tapi satu ape pun aku belum siapkan ape2....Aduhhhhhhhhh....suke, suke jgk.
Buttttttt....
Agak pening bile memikirkannyer....

Well, now i dunno what to do?
Oh god....just 7 month left...Cepat betul mase berlalu kan...

Nway, not to worry k effa...just be COOL...
Yesterday Kak Yati call utk ajak g survey bakul for cenderahati for tetamu...(for my wedding). Hmmm both of us da setuju nk g next week on thurdays...Rasenyer x der ape kot hari tu...
Aaaaaa aku nk g beli cenderahati for tetamu yg dtg mase majlis ku nti....
Tapi tu la sampai skrg masih x tahu theme warne ape...
Aaaaaaaa aku ingat nk warne ORANGE...Cantik jgk warne tu...ORANGE + WHITE...
Tapi ayah aku plak mcm kurang setuju...Die nk warne hijau....Aduhhhhhh mcm mane ni dong.

Ala, nti kalau pening sgt memikirkannya, aku pilih warne PUTIH jer...Senang.
X payah fikir sampai nk pecah kepala kan....
Sekarang aku wat mcm biase jer...Mcm x der ape2 berlaku...Lagipun skrg aku mmg bz ngn keje kat office....Maybe pas aku balik dari KOREA nanti baru la aku buat persiapan sikit demi sikit...
KOREA?. Alamak ujung bulan depan aku kene g KOREA...Aaaaaa tidakkkkkkk terpakse berpisah utk beberapa hari ngn my family, friend & of course P.....hihhhihihiiii.
Ala g bercuti jer...sambil menikmati suasana negara orang.
Sekejap jer aku g sane. Nothing to worry tapi nak call ssh sbb kene pakai SIM CARD dieorng...Aduhhhhh macam tu plak.Die xder rooming plak....
Mcm2 la. So, nak x nak aku terpakse SEWA sim card kat KLIA nti...Balik aku kene la bayar pada mereka berapa byk yg aku gune.....

K la, rasenyer ptg sikit aku sambung updated. Pagi ni nk sambung balik buat keje aku....Tadi ngantuk. Hahahahahahhaha....ooooo effa mengular yer....
*bukan mengular cume amik sedikit waktu utk updated blog*