In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

03 April, 2008

My Favourite Stuff !



Yg ni plak, kasut waktu aku bersantai2...hihihhiii...Baru gak la beli, start pakai mase g staff outing @ PD last week...emmm cute kan...n it's very comfortable n ringan...Best sgt bile pakai...X la mahal sgt. Cume RM39.90 jer..tu pun after lest 20%....hihihhiihii...Mule2 nk cari size aku mmg susah sgt...Tapi thank's god sbb akhirnyer jumpe gak size aku...Ahhhhh suke sgt.Ader 3 warne untuk dipilih tapi aku dah terbekenan ngn warne putih..... :P




This 1 plak kasut waktu kalau ader formal function @ my office..X pun kalau ader outstation function. Emmm kate corporate kan...So kene la jage personaliti semasa di office...*ahaks...yeke?*
Kasut ni my sister bagi waktu die kawin last year..Biasela LANGKAH BENDUL kan...So, kene la bagi something for me...Aku x lah mintak yg bukan2 pun...Bagi ikut kemampuan die...Nway TQ very much to my sister sbb aku suke sgt kasut2 yg style mcm ni....X tahu la berapa harge die..X kisah la murah or mahal...but i like it very much..


Kasut ni pun kasut kesayangan aku...Aku beli mase nk g staff dinner @ Holiday Villa Subang...Berusaha jgk cari sbb tema dinner malam tu warne putih...(for BDT only). Sebelum ni aku x der lg koleksi kasut warna putih...From last year aku byk koleksi2 kasut yg style mcm ni...Ader warne GREY, BLACK, LIGHT PINK, BROWN n yg paling byk warne Hitam la...Hitam kan nmpk MENAWAN.. Ntah aku suke sgt sbb nmpk very cute....Nway mmg aku syg sgt n jarang aku pakai, takut cepat 'HAUS'...


Hmmmmm ni adalah barang peribadi aku yg paling penting sgt2...Kalau x der aduhhhhhhh semua akan jadi x kene...Mahu x penting sbb this stuff la yg byk berJASA pada aku...
Pagi tadi nasib baik la x terhempas kat lantai..Ntah mcm mane aku hampir terlepas dr tgn aku....Aku x dapat bayangkan kalau my hp ni jatuh tadi...Confirm pecah berkecai punye....
Da la x der berlapik ape2 tadi.
Huhhhuhhhuuuuu aku mmg bernasib baik pagi tadi..Kalau tukar hp lg...Emmm nmpknyer bising la P lg...hihihihihihi. This HP aku beli @ Mines Shopping Complex, Seri Kembangan...Da lame da aku beli....Cover asal this hp warne hitam, tapi aku tukar warne putih sbb nmpk very elegen..Nmpk smart jer kan...Emmmm yg ni jenis Nokia 6288 kot...betul2...mmg jenis Nokia 6288.