In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

07 April, 2008

Hated Traffic Jam....

Keadaan jalan dari exit seremban menghala ke pusat bandar....SESAK...SESAK...SESAK...

Last friday, pas keje terus balik kampung. Before that aku singgah umah my sister @ Salak Tinggi...Hmmmm sebenarnya malas nk pegi umah dieorng, tapi terpakse coz my mum pesan something from my sister....Sampai sane dah pukul 6.45 ptg...aduhhhh penat gile n kepala berdenyut-denyut plak tu.

Then pas da settle semuanya aku pun terus balik seremban...Rase mcm malas nk masuk highway. So, aku ngn selambanyer ikut la jalan lame...Aku ikut jalan nilai-labu-seremban....Hmmmm mcm biasela kalau da masuk laluan kampung ni...Ngan lori yg berlambak-lambak...so jalan pun agak teruk...aduhhhh tension betul kalau bwk kete ngn keadaan jalan yg teruk tu....Kesian "MY BABY"...
*tu lah, padan muke effa*

Time da sampai seremban...ujan lebat giler n angin yg sgt kenyang....Mmg gerun jgk la nk drive mase tuh...Nway aku drive slow2 jer...
Masuk jer persimpangan ke seremban, Ya allah kereta punyer la banyak....So, ape lg mesti jln raya sesak...Alaaaaa tension betul aku mase tu...Aku ingat seremban x la "JEM" tapi semua telahan aku merosot...lagi teruk aderla...
Aku rase mgkin sbb ujan yg lebat, then org drive x laju, pastu banjir la kat depan TERMINAL ONE, pastu org nk balik keje lg...ish ish ish...So aku sampai umah mak aku tepat jam 8.30 malam...Naik keras kaki aku sbb bwk kete MANUAL.....