In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

18 April, 2008

X tahu nk letak title ape la...

Semalam lepas balik keje, aku terus g Subang Jaya...Singgah carrefour...Hmmmm cadangnyer nk g servis my hp tapi the guys yg selalu aku jumpe x der plak..Then x jadi la servis..So, aku pun g beli belah jer...*sebenarnyer bukan nk beli belah pun, saje je jalan2 sbb bosan duk umah*.
pas da bayar semua aku singgah kedai Dunkin' Donuts sbb teringin nk mkn donut perisa Blueberry & Orange + Choc...yummmyyyyy...EMmmm sambil jln2 kat situ aku sempat mkn donut tu...hihhiihiihiii...teruk betul la effa ni kan?

Jalan punye jalan baru la terfikir HADIAH si ARIS...This sunday birthday die..So, aku n P carila hadiah ape nk dibeli...puas kami cari tapi 1 pun x berkenan....Then da penat mencari aku ajk P mkn kat Kenny Rogers.....
Bwh ni aku punyer....my favourite dishes kat situ kacang panggang & coleslaw (wajib diorder)
termasuk la fresh fruit....kenyang sgt pas makan. Nasib baik x amik nasi..Kalau x aduhhhhhh mmg x larat nk jalan pas mkn tuh....

Yg ni plak side dishes for P..P amik ayam mcm biasela, mashed potato, kacang panggang & macaroni cheese...Tapi P ckp mashed potato die x berape nak sedap...Die siap ckp lg yg KFC punye lg sedap...ish ish ish....


Abaikan P yg tgh makan tu, aku nk amik gmbar air kegemaranku. Kalau g Kenny Rogers ni...aku akan order air Iced Lemon Tea....suke sgt tapi P x suke sbb die ckp air ni air yg x tahu rase ape...teruk betul P ni....Die order orange juice tapi bile aku rase, masam sgt....lagi la x sedap....hihihhiihiiii..Pas da makan sampai kenyang P ajk aku balik sbb die mengantuk...Aku baru jer nk ajk g cari hadiah Aris...Emmmm x per la, nti aku cari kat Mid Valley sabtu ni....Ohhh yer, sabtu ni my company ader wat bowling tournament @ Cosmic Bowl, Mid Valley....So, pas abis tournament tu aku cari la hadiah Aris.....