In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 November, 2008

Dating ke?

Saturday....

Well, sepatutnya last weekend aku balik kg tapi last minute ada something x dpt nk dielakkan sbb keteku ada masalah lah...So terpaksalah cancel. Mula2 P nk hantar aku balik Seremban tapi aku x nak sbb aku kesian pd P sbb die kepenatan tahap cipan dah...Maklumlah umah P tgh renovate skrg ni...So byk lah keje2 yg perlu diselesaikan mcm kene cat balik dinding bahagian dapur, bilik P, adik P & bilik tetamu...Pastu kene tolong mak & abah dia mengemas umah balik...Mmg penat tau kalau nk mengemas balik ni...aduhhhhhhh..kesian P. Pasal itulah aku x nak die hantar...Then aku terus call ayah & inform yg aku x dpt balik...Minggu depan aku balik.....So, sabtu pas balik keje aku duduk umah jer sambil buat keje2 office...Dah lah 1st day period...Haihhhhhhhhh ngn perut aku sakit2 ni tapi aku ttp gigihkan diri tuk siapkan keje2 tu...huhuuhuhuhuhuhuhuhu


Sunday...

Bangun agak lambat sbb badan aku sgtlah sengal2...Pas bangun aku mandi2 semua & cuci cadar. Then sambung buat keje balik sampai petang...So, petang smlm aku g berdating ngn P di A&W, PJ.....huhuhuhhuhuhhuuu..Indahnya dapat berdating. Huhuhuhuhuhuhuhu...Lama gak tau kami x kuar berdating. Mmglah satu department, satu office, balik & pergi keje P amik....tapi lain tau berdating berdua. So, smlm byklah perkara2 penting yg kami bincangkan...Ala semuanya pasal persiapan perkahwinan kamilah....



P tgh syok makan burger..sampai penuh lah mulut die...nmpk sgt 'berisi' kan???



Keinginan aku nk makan this thing mmg telah terlaksana...huhuhuhuhuhu...aku sgtlah x sabar nk makan sbb terliur nengok ice creamnya & strawberry jem yg meleleh-leleh tu....yummmmmmyyyyy.Tapi x abis sbb bila makan byk sgt jadi muak plak...padahal aku order satu jer...P pun x nak sbb dah kekenyangan.




Tu die makanan aku..mcm budak2 kan? Aku x teringin nk burger ke, ayam grg ke...aku cume nk makan fries & nuggets die jer...Nuggets aku makan dlm kete & the fries aku makan kat umah ngn Linda...



Pakse P suh amik gmbr aku ngn this free gift from A&W...so cute okkk!!!...Love it so much..Bekas syiling...comel kan..



Pas da melepak kat A&W hampir sejam P ajak balik sebab die kene sambung mengecat rumahnya...Hurmmmm kejap jer berdating ngn P...Aku ikut jer lah sbb aku plak x berapa sihat sgt pun...Sengal2 badan masih lagi terasa & kepala aku masih sakit lagi...So P sent me home. Reached home around 6.15 pm mcm tuh...Then lepak2 jer depan TV sampailah malam...Sgtlah bosan.



On the way balik umah...sempat lg mengedikkan diri berposing dlm kete baru P...P mmg betul2 khusyuk drive...Ala kan drive kene baru..mmg lah mcm tu...huuhuhuhuhuhuuhuhuu





Tgklah pipi aku tu yg tembam. Comel kan??....Hihihihihiihihi...P ckp mcm kene cucuk ngn BOTOX. Sungguh gebu kan?...Mane ada lah...mane main botox2 ni...Aku pun x perasan nape pipi aku jadi mcm tu...huhuhuhuhuhuhuuuuuu.





So, hari ni P & the other trainer kuar outstation sampailah hari khamis ni. So boring sbb dlm bilik BDT hanya tinggal aku, Aman & Malek jer...Lama tu dieorg kuar outstation. It's ok lah sbb smlm P dah bawak aku jalan2 & dating walaupun sekejap jer. Hari ni kami mmg terlalu busy...So many things have to do. Naik pening kepala aku....Nways, satu berita baik lg iaitu kete aku dah boleh amik...Yuuuhuuuuuuuuuu...Nasib baik lah dah siap hari ni. Kalau x kete En Apiz lah jd mangse sbb akan menjadi 'public transport' aku ke office...



That's it buat masa ni...

K lah...see ya !!!