In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

29 November, 2008

Keje keje keje...

Morning everyone....

Today bangun awal sbb nk goreng cekodok...Hahhahhaaaa...Aku sudah ketagih lah.
Gilo lah Cik Effa ni....Cekodok pun blh ketagih kan???
Aku goreng lebih2 sbb nti blh lah housemate aku makan sekali....
Then bwk bekal ke office....


Bwh ni bekalan dari umah...aku masak sendiri. Terlebih rajin plak hari ni...





Ni dia cekodoknya..Aku letak bawang & udang geragau jer...tmbh bikarbonat sikit bagi die gebu....Tapi tadi terlebih letak plak...So bila grg die nmpk cantik, tapi dah sejuk die agak berminyak sikit....Nways sedap & ranggup....




Actually, hari ni aku mintak tlg Aman buatkan kuih ketayap tuk aku...Aku dah buat tapi asyiklah melekat-lekat...Eeeiiiii geram tau...Kesian ngn Aman sbb aku dera die...Sorry man. * Ko yg offer diri nk tolong aku kan..huuhhuhhuhuhu*. Inti kelapa & tepung aku belikan, cume mintak aman buatkan kulitnya jer...


& hasilnya......


Jeng jeng jeng jeng...........................







Ini die tuan yg membuat kuih ketayapnya.....Alamak, bukan main lg Aman berposing....Ini aku main upload jer ni...




& ini plak kuihnya....Aman buat byk gak lah. Adalah dua bekas...So, aku pegilah bagi budak2 office rase kuih yg Aman buat ni....Sedap lah...Tapi aku jeles sbb Aman buat menjadilah....





Aku yg terOVER excited sbb Aman mengOFFERkan diri buat kuih ni...TQ Man. Jasa baik mu akan ku kenang....huhuhuhuhuhuhuhuhuhuuuuuu



Itulah alkisahnya...............


Kla...kene naik bilik training sbb hari ni ade BENGKEL PELAN PEMASARAN utk our WWN Members.....


Huhuhhuuhuhuu...cauuuuuuu..