In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

25 November, 2008

X jadi2....

Hari ni aku bangun awal sbb nk masak sejenis kuih traditional...
Gilo pepagi plak tuh. Pas solat aku terus g bancuh tepung tuk buat kuih ketayap or aku panggil kuih gulung.....Korang tahu ke kuih ketayap tu mcm mane?....



Bwh ni gmbrnya







~ KUIH KETAYAP ~






Yg buat aku sakit hati sgt masa nk masak kuih tu, bila aku masukkan bancuhan dlm kuali & bila aku nk balikkan die, die punya kulit tu melekat-lekat kat kuali...Eeeeeiiiii geram betul la. Hanya 1 jer yg jadi tu pun ntah mcm mane boleh jadi...Last2 aku naik fed up sbb asyik melekat-lekat aku terus berhenti masak...Aku simpan balance bancuhan kuih tu...Sakit betul hati aku tadi. So, petang ni aku nk cube masak lagi sekali....Hopefully menjadi lah nanti...Korang doa2 kan lah yer...hihiihihihihi. Pastu aku dah minta petua2 supaya x melekat kat kuali lagi....Kalau jadi esok boleh lah bwk dtg ofis....huhhuhuhuhuhuhuuuuu