In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

15 November, 2008

Esok cotiiiii....

Weeehoooooooooo....
Esok cuti...tapi tu biaselah hari ahad kan?
Mmglah cuti pun....sengal betul la aku ni. Well, ptg ni nk berdating ngn Encik P. Tapi pas keje ni nk terus balik umah sbb kene cuci baju aku yg melonggok dlm bakul...haiihhhhhhhh...Nti pas asar aku kene amik P kat umah die...Lepas tu barulah g tgk wayang.


Malam plak my buddy, Kak Zura ajak g karaoke...aduhhhhhhhh suara aku x sedap lah. Nti ujan plak bile dgr aku menyanyi..huuuhuhuhuhuu...Mgkin x pegi kot karaoke sbb esok nk kene balik Seremban sbb ada kenduri lah...So, kene tolong my mum masak...hhihhihihihiii. Balik sana pagi then petang esok aku balik PJ balik...Isnin aku keje. Isnin aku x der kat office after 9.30 am...All BDT & beberapa staf dr department lain akan ke Holiday Villa, Subang Jaya...Ada company event jam 2.30 ptg tu...So, mmg x leh cuti lah...Kiranya cuti dibekukan lah utk isnin tu...hiihihiihihii...



Hurmmmmmm...itu je kot. X der ape nk story lah..Mcm bosan plak kan? X per, next week aku cuba update something yg interesting sikit...Aku cuba lah...




* Aku ada 2 berita baik nk umumkan nanti...so, sabar yer. Will announce it bila2 masa & ketikanya nanti.....huhuhuhuhuhuhuuuu