In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

13 November, 2008

Otak-otak @ Jln 22...

Smlm aku dapat makan otak2 from jalan 22, PJ...
Ya allah sedapnya...Dah lah isinya tebal & rasenya sgtlah sedap....Aku makan smpai 8 keping...Punyalah banyak aku makan...gilo betul lah...Serius mmg x sedar tau bila makan...Hurmmmmm kebetulan my GM kepingin nk makan LAKSA PENANG then AMAN pun beria-rialah bwk my GM cari laksa...Akhirnya jumpalah kat jalan 22, PJ...GM aku ternampak otak2 ader dijual kat situ...so apalagi die kasi order lah sampai 30 keping...sekeping harganya RM0.60...Mmg berbaloi pas makan sbb x rugi pun..Dah lah isi die tebal gile pastu sedap ya ampun......Next time aku nk mintak Aman bawakkan aku ke sana...Boleh lah aku melantak otak2 sampai buntang mata aku ni....hihihihiiihihiihi...




Inilah dia OTAK2 yg aku maksudkan tuh...rasenya mmg sgtlah sodap kkk!!!...Korang nk makan bolehlah ke jalan 22, PJ...



Tgk isi dalamnya....mmg buat aku x sedar yg aku dah makan byk...huhhuuuhuhuhuhu...skrg sudah ketagih nk mkan otak2 ni....Aman, next week tolong bwk aku ke jalan 22...aku nk makan otak2....