In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

19 November, 2008

Makan2 @ Jalan 22, PJ

Ahhhhhhhh.....kenyang betul lah....Oppppssssss!!!!!!..tetibe jer ni?


Actually aku baru lepas balik from makan2 @ salah satu stall di Jalan 22, PJ ngn kwn2 ofis termasuklah my GM...Sebenarnya MY GM dah janji nk belanja 3 org trainers kesayangan die iaitu Edman, Hafiz & Car9 disebabkan MY GM terhutang budi sgt2 ngn this 3 musketeer...Ini semua gara2 latest product yg company aku baru launch last monday...So, sebagai HABUANnya MY GM kenelah belanja 3 org musketeer....Yg join tadi aku, MY GM, Edman, Hafiz, Nazri, Aman & Midi....Malek & Car9 ada hal so x dapat join tadi....rugi betul lah sape2 yg x ikut sekali tadi...


Ni antara gelagat2 dieorg yg tgh syok makan....






Amboi2 Midi bukan main lebar senyuman die sbb dapat makan OTAK2....sedap kan bro???




P tgh syok makan otak2 & My GM plak tgh makan nasi lemak RM1....sedap gak...Dieorg lah bagitahu...Aku x makan nasi...Mane boleh langgar PANTANG beb...huhuhuhuhuhuhuuuu





My boss tgh menikmati nasi lemak....bukan main lagi skrg selera org nk kawin ni....Selalunya mane ade nk makan nasi2 ni....Tu biaselah kalau dah stress...Hari bahagia makin dekat so mcm biaselah akan ada sedikit stress...X lama lagi aku plak yg akan alaminya....Ni pun tinggal lg 3 bulan jer....Masih lagi bersenang lenang.....hantaran baru beli 1 set jer....haiihhhhhhhh





Alkisahnya BRO Nazri....kami semua sgt2 terkejut sbb die berjaya menghabiskan 3 bungkus nasi lemak tau. Siap ada lauk pauk tambahan lagi.... Betul2 kelaparan ni....Pastu makan otak2 lagi...Ya allah mmg kami semua hampir x percaya yg Nazri makan sampai 3 bungkus nasi lemak....Yg lain makan cume sebungkus jer. Nazri bilang die x LUNCH tadi...Ish ish ish.....


Bwh ni gmbr2 Abg Nazri tgh menikmati makan malamnya...*masa makan tadi tu, ingat pada KJ x bro???*....






Suapan pertama yg membuatkan Nazri terpikat terus ngn nasi lemak tu hingga larat menghabiskan 3 bungkus nasi lemak....huhuhuhuhuhuhuhu...Syabas Nazri. Kami sungguh berbangga ngn KAMU !!!





Aku rase ni bungkusan terakhir iaitu yg ke 3....Wahhhhh cayalah Nazri.....



So, menu kami tadi....seperti gmbr2 bwh ni.....
SAMA2 lah kamu semua LIHAT yer....aku mlas nk taip dah ni sbb mata dah hampir terkatuplah.....hihihihihhihhihi...






Inilah pembuka selera kami....OTAK2, Makan sampai 7 bakul....setiap bakul ada 6 keping. Kiranya satu harga die RM3.00...byk kan kami semua makan....X per GM bermurah hati ptg ni...So, kami mkan jer lah




Nasi lemak yg harganya RM1 jer...boleh tahan rasenya. Tapi aku x makan lah sbb mane boleh langgar PANTANG aku...





Ni laksa penang....aku punya. Rasenya boleh lah tahan...Nk kata sedap sgt x jugak...tapi sedang2 jer....




Yg ni plak our dessert. Tauhu bakar + sotong salai....nmpk cantik & sedap kankan???....rasenya boleh tahan jugak. aku x mkn sgt sbb sudah kekenyangan lah...mmg x larat nk mkan....Perut dah penuh lah.



Pas makan kembali ke office....Tu yg terus update kat blog ni. Saje je sbb nk balik pun jalan sgt2 lah sesak...Lagilah kat luar tu hujan, so mmg sesak gile.....So, kejap2 lagi lah balik. So, itu jer buat mase ni. Esok update lagi kalau ade cerita2 menarik...huhuhhuhhuuhuuu


GOOD NITE......see ya !!!!