In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

01 November, 2008

Yuuuhuuuuu..happy for him

Weeehooooooooo....
Smlm P wat suprise kat aku...jahat betul die... Saje je die smlm berpakat ngn Aman....haaihhhhhhhhhhh...Actually sepatutnya kete P kuar smlm tapi sbbkan cek dari bank rakyat siap lambat sikit then P ckp ngn aku kete dapat isnin depan...Ala baru jer berangan-angan nk bawa jln2 kete baru P tu....Ptg smlm aku meeting ngn club pasal 'Family Day' end of this month. Abis meeting dlm pukul 5.30 mcm tuh...So, aku terus lah ajak P balik tapi P ckp kejap2 lagi balik....So, aku tggu jer lah sbb kami kene balik naik moto sbb kete x dpt lagi....


Lebih kurang pukul 6.30 mcm tu, Midi my officemate muncul & serahkan kunci kete...Pastu P siap ckp SUPRISE B.....aku ape lagi terkejut lah. Rupenya kete die dah sampai....Kami pun pergi memeriahkan keadaan luar office tuk melihat Myvi New SE P....Mmg cantik. Sporty & sangat kemas. I like it very much....Gambarnya aku akan publish next week k....


K, lah tu jer aku nk bagitahu...Aku plak yg teruja bile kete P dah keluar...Mcm2 dugaan P alami sebelum loan die lulus...kesian dia...Then smlm tarikh keramat kete dia kuar....hiihihihihihihhhihhiii...


K lah, next week akan update my blog sbb aku betul2 x sabar nk buat suprise pada ayahku.....yaaahooooooo...


See ya !!!