In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

05 November, 2008

Lawatan ke Umah Ummi Marina...

Yuuhhuhuuuuuuu....
Mcm happy plak...aku dah ok dah..Mmg lah pagi tadi xberapa ok sbb masih teringatkan anak kucing tu..haihhhhhhh...it's ok P ckp...mmg x de rezeki skrg ni..insyallah x lama lagi B dapatlah...jgn risau. Hihihihihiiihi



Hari ni pas keje tadi kami beramai-ramai g serang umah ummi marina di tmn medan...Marina siap masak2 bagai lagi...Ala masak mee grg jer...sedap mak marina masak...Kami ke sana sbb nk celebrate her birthday...Today is her birthday. Sampai jer aku terus duduk kat tempat baby syawrah lepak2. Siap pakai baju warne oren lagi...Sama macam uniform kami..huhuhuhuhuhhuhuuuu...Ramai gak lah yg join tadi. Kalau x silap aku dlm 4 buah kete yg follow tadi...so, apalagi mmg meriah dlm umah marina...Aku plak geram betul si syawrah...



Sharifah Ain Syawrah yg berumur 29 hari. Comel kan..Tgk lah baju die tuh, sama warne ngn uniform kami....hihihihhihhihii



Antara yg hadir ke umah marina ptg tadi...mmg gamat suasana ptg tadi. Lebih2 lagi kalau ada Car9 & Midi....kecoh betul !!!



Amboi Cik Ona kite ni bukan main lebar pipi dia kan...Seronok dapat makan..yeah yeah yeah...
Tu yg senyum melebar jer....



Cik Khaty tgh khusyuk dgr Marina bercerite ttg pengalaman die waktu bersalin...ngeri siot bile dgr Marina bercerita tu...Aku plak naik meremang bulu roma bile dgr....Hurmmmmmm nti aku plak akan merasai...Insyallah.



Our GM pun nk gak dukung si syawrah ni...Syawrah mmg suka org dukung & pangku die...Sbb Waled die lah yg mengajar ni....mase ni mmg seronok dukung dia, nti dah berat baru lah tahu bertapa lenguhnya tangan....hihihiiihii



::: Aku, syawrah & wani :::



Alamak apesal aku pegang si syawrah mcm tuh???...Mcm x pandai pegang plak....testing testing testing....



Ni barulah pegang ngn cara yg betul. Huhuhuhuuuhuuuu..Ala aku tahu tapi saje buat gimik jer.



Muka tuan punya blog yg amat berminyak & selekeh...hihihihihii. Lantaklah janji dapat pegang syawrah...



Pas dah melantak bagai, kami pun balik ke office semula. Aku kene stay sampai malam sbb ada berlambak keje nk disettlekan...K lah, x der ape lagi nk citelah....nti aku update lagi k.


SAYONARA !!!