In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

08 November, 2008

I'm working today...

Well darlings...today aku kat office.
Keje lah beb...huhhuhuhuuu...a lot things kene settle today coz next week x der masa lah...Semua trainer kuar handle seminar @ ipoh....So, tinggallah aku, Aman & Malek sajo...

Hari ni aku didatangi tetamu ISTIMEWA...Aku terkejut sgt2 bila jumpe die...Nk tahu sape die??..Aku mmg dah lama x jumpe die...Raya dah abis barulah dapat jumpa die hari ni...Sungguh HAPPY aku hari ni...Terlepas sudah rindu aku padanya...hhuhuhuhuhuhuhu..

Nk tahu sape DIE tuh??? Jeng jeng jeng....
Buat korang suspend sikit...huhuhuhuhuuuu...



......

................

.............................

................................................

................................................................

....................................................................................



This lil' princess...DANIA....miss her so much



Tgk tu tgh syok main phone kat meja aku...konon nk ckp ngn PAPA & IBU die....suke tgk telatah Nia ni...sungguh comel..



Ni plak main phone satu lg...hotline punya plak...mengalahkan penyambut tetamu...Ni ada bakat Nia jadi penyambut tetamu yg ramah ni...



Ni plak Nia tgh mengerjakan mug & sudu comel aku...konon nk main masak2 la tu....huhuhhuhuhuhuh




Bila Nia khayal main ngn my mug & sudu bagai, aku pun amik kesempatan siapkan keje aku plak...Masalah Nia ni die mmg x nak ngn org lain...Ngan aku jer. Bile die dah kenal baru lah dia nak...Kira sape yg boleh dukung die kira mmg bernasib baik sgt2...Bwh ni Nia bersama aku lah...Masa ni PAPA Nia tgh busy siapkan keje...Dtg emergency ke office sbb kene settle something sebelum balik Ipoh...Kesian Papa Nia.




Khayal main calculator aku....ni nk jadi akauntan plak ni...
sungguh comel kan?