In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

28 November, 2008

Esok keje???

Hello fellas......


Aduhhhhhhh asal la cepat sgt mase ni bergerak...tup tup dah masuk jumaat kan...Nways esok aku keje lah...Baru ingat nk rehat2 kat umah...Weekend ni agak bz sikit...Esok pas keje je, terus ke Klang...Temankan P & his brother tuk pegi MAKE UP dieorng punye kete....Biaselah masing2 dah ada kete sendiri so mesti lah skrg ni berlumba-lumba nk CANTIKKAN kete masing2 kan....



Balik from Klang, join dieorg g mancing udang galah kat Sentul plak....X tataulah sape lagi yg ikut..Setahu aku yg akan pegi my boss, Lina, Car9 & Aman...Yg lain2 tu aku x sure lagi...So, aku ingat nk bawak bekal SANDWICH TUNA & NUGGET lah....Makan2 sambil memancing. Aku ikut je, nk mancing tu aku kureng sikitlah...Huhuhuhuhuhuhuhuuuuu.


Ahad plak, ada 2 jemputan ke kenduri kawin...Satu from P's bestfriend, Alin di PJ & satu lg from kwn ayah aku di Subang Jaya....x tatau lah sampai pukul brp...Kemungkinan besar aku & P kene hantar my parent balik Seremban pas kenduri....Pastu kami balik ke PJ balik sbb isnin kami berkeje.....Hihihihihiiihiiii....Hari ni masuk jer office terus sambung buat EVENT PLANNING for my company utk tahun 2009....Naik berpinar mata nengok kertas planning. Pagi tadi aku makan 2 ketul karipap & lunch aku makan 1 ketul karipap & buah lai jer....Sbbnya ptg ni aku nk makan cekodok bwg + udang geragau....Smlm aku masak cekodok tu byk gak lah...Duk melantak ngn Linda sambil tgk kartun Naruto...Aku cecah ngn sambal udang....Perrrrggggghhhhh sedap siot....So, hari ni aku nk goreng balik cekodok tu tapi cecah ngn sos cili jer...Macam dah ketagih plak...Huhhhuhhuhuhuhuuuu



~ My lunch ~
Buah lai sebiji. Karipap lupe nk amik lah gmbrnya. Dah abis makan baru teringat plak....hihihihihihihihihi. * Gmbr gelap sbb x pakai FLASH lah....*




Hari ni nk balik sharp pukul 5 lah... nk singgah car wash sbb keteku dah 3 minggu x mandi...Baru2 ni kete aku masuk workshop balik sbb kene tukar stering rod die...WAK NAN bilang sudah x boleh pakai....So, melayang lah duit aku dlm RM200 lebih...Mase amik kete tu, aku tgk kete aku comot bangat...That's why la hari ni kene cuci bersih2 supaya TAMPAK bersinar-sinar nti...huhhuhuhhuuhu...


Hurmmmmm oklah....aku nk sambung buat keje lah... tinggal sikit jer lagi ni. Nti aku malas nk bwk balik umah...Bukannya dapat buat pun...paling kuat sekejap jer...pastu tertido....
hiihihihihiiii.


Klah....See ya!!!