In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

14 November, 2008

Yaaaahoooooo

Yeahhhhhhh....

Esok ptg aku nk tgk cite 'MADAGASCAR 2' @ GSC, Summit...Tayangan jam 5.30 pm. Ni mmg x sabar nk tgk cite tu...My officemate dah pegi tgk, die ckp mmg best citenya...Lg la aku x sabar nk tgk cite tu...Well, pas tgk cite tu aku nk singgah pasar malam nk jalan2 cuci mata..huhuhuhuhuhuuuuu...Aku nk cari pucuk ubi lah. Ssh betul la nk cari pucuk ubi ni..Aku nk masak gulai tempoyak...pastu aku campurlah petai & udang...Perghhhhhh mesti TERANGKAT bile makan nti....


Hari ni, aku x berapa nk bz sbb keje melipat baucer dah selesai (keje2 tambahan) & skrg tggal nk follow serta prepare brg2 for the event jer...Esok aku keje lah...Bosan betul lah. Aku ingat aku nk mengemas 'my work station' lah... Sgtlah bersepah-sepah. Rimas aku tgk...konon lah nk buat 'MAKE OVER'...huhuhuhuhuhuhuh.


X byk nk aku cerita ni...sbb kepala aku sakit lah. Tatau lah nape...geram plak rasenya. Malam ni x der cite best2 kan, x perla aku ajak P makan kat luar jer lah...nk makan SUP SAYUR lah...x nak nasi2 tu semua...nk sup jer...wahhhhh bestnya dapat hirup panas2 tu kan?...Boleh lah aku ajak P....kejam betul. Penat Encik P nk melayan Cik Effa MG ni....Penat semalam pun x abis lagi tuh...Dah aku dera die....hihihihihiihiiihii..Syg P sgt2..



Okk lah ...that's it for today...will continue tomorrow, kalau ader bende menarik yer ...


Da da da...