In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

21 November, 2008

Friday???

It's friday laa......
Hurmmmmm sekejapnya dah masuk friday kan?...Masa begitu cepat berjalan skrg.
Well, here I'm....alone @ the office. trainers kuar outstation sampai ahad....Sgt bosan bila dieorg x der kat office...Today yg keje & ada dlm bilik BDT only me & En Malek jer...Aman on leave today.


Weekend ni x der perancangan nk ke mana-mana pun. Cuma hari ni pas keje aku akan balik Seremban to visit my lovely parent....hhuhuhuhuhuhuhuhuu...Miss both of them so much. Last week hanya jumpa sekejap jer. Rasanya aku balik kg ni pun cuma berehat jer. Masih x tatau nk ke mana2 lg.


Last nite my mum call, just tanya bila aku balik Seremban...Mcm biase lah after work lah aku balik...Sebelum tu singgah tempat keje Ina sbb nk amik kad jemputan kawin....Bukan aku punya tapi ada kwn lama ayah aku yg bagi...Suh dtg umah dia.


Hari ni x der ape sgt nk aku update...Makin lama makin malas plak nk update....Hurmmmmm x per2...next month akan byk benda aku akan update....hhuhuhuuhuhuhuhu...



GUEST WHAT ????



Agak2 korang aku akan update pasal ape nti????....



Jeng jeng jeng jeng............


Buat korang semua suspen dulu.....hihhhhihihihihi


Klah, x der ape nk taip lah...


ADIOS !!!.....*tatau lah nk closing ape???*