In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

01 December, 2008

WeeeHOOOOOoooooo.....

Hallloooooo.....

Monday sungguh bosan. Pepagi kene marah ngn GM pasal balik breakfast lambat. Tapi aku buat BODOH jer sbb bukan aku selalu buat perangai...Datang office awal tiap2 hari. X der bad record pun sepanjang keje kat sini...Nk kate always EL or MC, lagilah langsung xder....So, sekali sekala ape salahnya kan???....Tapi aku buat x tahu jer. Mungkin MOOD GM aku x berapa elok kot hari ni...GM tgh marah ngn org lain, tapi bile nmpk aku lagilah HANGINNN die.....Huhuhuhuhuhuhhuuuuuu



Nways weekend yg lepas aktiviti2 aku mmg FULLED gile...start sabtu sampai lah ahad. Mcm biase sabtu aku keje 1/2 day jer..Pas keje terus join P g Klang. Sebelum tu g Brother's, Kelana Jaya tuk beli nut for his new rim nti......Sampai sane, aku terpegun nengok kedai brother's tuh...Mak aiiiii bukan main besar kodai eh....mcm2 ado kek situ.





Kedai die dari ujung sane sampai lah kat tempat aku snap gmbr ni....Mmg besar. So aku sedikit teruja lah kan sbb 1 st time sampai sane...hihhihihihihihih





Sesi mencari nut2 tuk new rim nanti...P beli warne merah & Anip plak pilih warne hitam....Hargenya boleh lah tahan. X lah terlalu mahal.



This salesman tgh bukak resit pembelian....



Time bayar kene turun lah sbb kaunter bayaran kat bahagian bawah....Aku saje ngade ikut P sbb nk amik gmbr jer...*itu motif utama aku...huhuhuhuhuhuhuhu*





Then pas dah beli brg2 tu semua, kami terus cabut ke Klang...Dah cuaca ptg sgtlah panas. Reached Klang dlm pukul 2.45 mcm tu....Then P
his brother start survey SPORT2 RIM yg mane satu....Mmg byk gile rim2 kat situ....Cantik2 lah.




On the way ke kedai yg jual sport2 rim kat area Bandar Klang....kami follow Midi sbb die yg suggested to us tuk pegi kedai rim tu...



P yg x sabar2 nk pasang new sport rim to his New SE...



Antara koleksi2 terbaru SPORT2 RIM kat kedai tu...Mmg naik RAMBANG MATA bile sampai situ...Mmg cantik2 design die.


Sesi memilih oleh P & Anip...P pilih kejap jer. Dah nmpk mane berkenan terus pasang. Tapi Anip plak hampir 1 jam masih lagi 'jiwa kacau' sbb x tahu mane satu yg akan dipilih....Last2 die g kedai lagi satu. Sampai sane baru lah jumpa rim yg die berkenan.....




Kami tggu lama gak lah sbb kete mmg byk gile mase tuh...Berderet-deret nk pasang sport rim. Aku naik rimas sbb semuanya lelaki. So aku x der kwn nk berbual. So, aku tgk jer pekerja2 kedai tu cara2 pasang....Bosan betul.



Bawah ni keje2 pemasangan sport rim kat kete P.....





Rim lama P tolak kat tauke kedai tuh....Tauke tu amik RM600. Kira mahal gak lah die amik.




Tu dia, sesi pemasangan rim2 baru sedang berjalan....





Inilah rim pilihan hati P...aku pun suka jugak design die..Mmg ade classsss...Nmpk ala2 executive sikit lah...Harge pun boleh tahan gak lah...





Kete P sudah siap dipasang ngn rim2 baru...Mase ni tgh buat elignment tuk 2 tayar bahagian depan kete P...Smart kan kete die. Aku geram nengoknya.




Pas dah settle semuanya, P ajak g tgk kete adik die plak. Sampai sane kete adiknya da siap dipasang ngn new rim. Cantik gak lah. Itu pilihan adik die. Bagi aku cantiklah jugak tapi aku ttp sukekan rim kete P....huhuhuhuhuhuuuu.



P tgk membelek-belek new rim kete Anip. Skrg Anip mmg dah berpuas hati ngn rim die tinggal lagi skirting jer belum pasang lagi...Anip nk pasang sebelum raya haji ni...Die nk melaram mase balik kg nanti.....










Pas dah settle kami terus balik umah sbb pukul 8.00 mlm nk g memancing udang di Sentul. Sampai umah jam 7.30 mlm. Aku kelam kabut mandi manda sbb pukul 8.15 P dtg amik aku kat umah....


Itulah alkisahnya pegi menemankan P pasang new rim last saturday...Sungguh bosan. Kalau aku aku tahu duk umah jer.....uhuks!!!