In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

21 December, 2008

It's Sunday....

Betul tuh...
Hari ni hari ahad...aku berkeje lah...
Hurmmmmmm hari ni nasib baik x bangun lambat.
Lupe nk set alarm la pagi ni...
Aku tersedar pukul 7.40pg....Aduhhhhhh....
So, kelam kabut lah aku bersiap....Janji ngn P nk amik die pukul 8...
Aku terlambat jugak amik die...dalam pukul 8.20 baru aku sampai umah die...
Smlm aku bawak keteku balik umah....
Sbbnya kat umah P ader kenduri kawin. So, parking lot not available lah....



Sampai office, En Wan dah bukak office...So, aku just prepared jer ape yg patut dlm bilik training....So, skrg ni barulah ader sikit mase tuk aku updated my blog...
Hari ni seminar abis pukul 6ptg....Skrg ni ada mase 40 minit lagi sebelum balik...
Balik ni nk cuci kain & rehat...Esok keje lagi...
Baru aku perasan yg this week aku keje 7 hari tanpa cuti...
Mentang2lah aku akan bercuti panjang....so, mggu ni sampai keje 7 hari....


So, aku akan start bercuti bermula 27hb Dec sampai 01hb Jan 09....So, 2nd Jan aku masuk keje...
So aku akan bercuti selama 6 hari....
Byk urusan aku tuh nk kene settle time cuti tu....
Nways....skrg ni aku masih mencari photographer tuk majlis resepsi belah En Apiz sayalah....
Tadi dah survey & dapatla beberapa yg bagus2 & harga yg sgt berpatutan...
Cume belum berbincang sepenuhnya ngn BAKAL SUAMI lah....huhuhuhuhuhuuu..
Tu kan budget die....Belah aku dah ada dah....Cume belah die belum ketemui lagi...
Dah tanya kawan sepejabat tuh...Tapi die belum bagi keputusan lagi...
Aku malas nk pakse2 ni...kesian plak kan....


So, itu je kot....esok jumpe lagi k...
Aku nk mengemas jap sebelum balik ni...
Hurmmmmmm............see ya!!!