In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

17 December, 2008

Medical Test

Hello fellas,

Smlm aku kene buat medical test kat office.
Dah lah aku PENAKUT yg amat sgt....aduhhhhhhhhh mmg aku penakut sgt2 okkk!!!
Well, kalau nk amik darah kene berpuasa atleast 10-12 hour mcm tuh...
So aku berpuasa...Then aku makin gementar bila tahu aku org pertama kene amik darah...
Pucat siot muke aku mase tuh....

Mula2 isi form dulu...tulis detail ttg diri aku semua then that indian guy suh g amik air kencing.
Dah settle die suh aku duduk & letak tgn atas meja...Die check urat kat lengan aku....
Pastu dah jumpe terus die sapu ubat bius....
Sambil tuh die ajak berbual sbb die nmpk muke aku dah pucat...huuhuhuhuhuuu
Tetibe rase mcm kene gigit nyamuk. Then aku jeling rupenya jarum tu dah masuk dlm urat lengan aku...
Alamak aku tgk bukan main byk darah...pekat gile warne darah aku. Scary okkk!!!...
Die amik sampai 3 tabung...
Dah selesai tuh, die just letak kapas utk hentikan pendarahan....
Dan kesannyaa.....lengan aku lebam & rase sengal2 sikit. Tapi x lah teruk sgt pun.
Cume aku terlalu ikutkan sgt perasaan aku....hiihihihihihihiiiii


Bwh die gmbrnya.......





Balutan tuk hentikan perndarahan....sikit jer pun. Gara2 aku yg terlalu takut so darah kuar byk jugak lah...cume x lah basah lenjun kapas tuh....





Kesan injection. Mcm kene gigit nyamuk...Tapi hari die lebam sikit & rase sengal2 kat bahagian yg dicucuk tuh....Tapi aku buat x tahu jer....*ala jauh dari perut...hihihihhihihiiii*





Darah kat kapas....byk ke?...sikit jer kot. Poyo jer lebih..huhuhuhuhuhuhuuuu...



Itu adalah pertama kali aku buat blood testing tau. Dulu pernah tapi amik kat ujung jari...Sakit jugak tau...Aku ni fobia sikit bile tgk jarum2 ni.. Tataulah kenape....hihihiihiiii...Nways skrg aku melepasi 'FEAR FACTOR' aku....weeeeeehhhoooooooo. So, pas ni aku x lah takut sgt bile nk buat ujian darah.


Well, so bored. P kuar outstation. Mlm ni baru balik....Argggghhhhh bosannya kalau P x der. X boleh nk buli die...huhuuhuhuhuu.. x derlah. Cume rindu jer. Esok sehari masuk office then friday till sunday die kene g JB plak ngn my boss....Aduhhhhhh lagilah aku rindu ngn P. Huurnmmmm xpenat ke BUAH HATI saya ni???...



Nways this weekend kene keje lah....Ader seminar 2 hari di office. So aku kene stand by lah.
Nak buat mcm mane kan....keje maaaaa...hhihihihihihihhiii. Cuma Cik Effa agak runsing bile memikirkan brg hantaran masih belum beli2 lagi....huuuuuuwaaaaaaa....tolong saya....Saya sgtlah BZ sampai x sempat2 nk pegi survey & beli.....Dah lah tinggal lagi 3 bulan jer ni. Pas ni kene rajin2kan diri tuk menyiapkan & preparekan all those things.....CHECKLIST aku dah buat cume belum abis semuanya....Dah lah x der buat majlis tunang2. Nti aku terus nikah & sanding terus. Mula2 nk bertunang sebelum nikah, tapi mak ayah aku ckp x perlah....terus nikah jer...Then aku ngn P x kisah sgt pun...*bukan beerti GELOJOH okkkk!!!! *. Maybe bulan depan P & his family akan dtg hantar 1/2 duit hantaran pada aku.



Hujung bulan aku amik cuti sbb nk kene settlekan pelbagai bende2 yg masih pending....for my BIG DAY lah kan...Nk kene jumpa Mak Andam balik, nk kene tempah buah tangan for tetamu, nk bwk ayah g bayar deposit for sewa khemah, nk buat HIV Test...aduhhhhh byknya nk kene settlekan.....Hopely aku aku boleh handling semuanya ngn JAYANYA...hihiihhiihiiiii



So, ok lah...that's all for today..Esok updated lagi k....