In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

06 December, 2008

Good New...

Last month punya post aku ada bagitahu yg aku ada berita baik kan nk bagitahu.....


So, berita baiknya......................................*ada kengkawan aku dah tahu pun tapi x ramai lah*.
Ini utk mereka yg x tahu lagi...huhuhuhuhuuuhuuhuuuu...



My sister, Ina dah preggie.....Weeehooooooooo..Congrats to U, Ina & her hubby....
Aku ingat die twin preggie sbb die mmg ada baka twin ni....Ina kembar with her brother, Boboy....Tapi Ina ckp bila dah scan doktor bagitahu ada 1 jer janinnya...That's mean sorang jer lah....Itu maknanya aku akan mendapat ANAK BUAH yg kedua.....huhuhuhuhuhuhuhuuuu..I's so happy.



Anak buah sulongku dijangka akan dilahirkan end of december ni or early january depan...Sungguh ku x sabar ni. Yg ni dah tahu jantinanya...& dah confirm my first anak buah adalah BOY....lelaki lah...Wahhhhhh seronoknya...Tapi adik iparku nk baby girl. Poor him...hihiihihihihiiiiiiii.



Balik raya ni v all nk celebrate Ina & hubby...ala just buat kenduri doa selamat jer....Hari ni pas keje aku akan terus balik Seremban....Before that HARUS singgah ke WAREHOUSE CLEARANCE SALES @ BABY KIKO, Bdr Puteri, Puchong.....Sales tu sampai esok jer.