In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

01 December, 2008

Udang Galah @ Sentul....

Hari ni bukan main lagi berderet-deret entry nk aku publishkan....
Ntahlah hari ni x der mood nk buat keje sbb MALAS. huhuuhuhuuu...Ni mampus kalau big boss tahu....Bukan lah x buat keje langsung tapi mase updated blog lagi byk...huhuauhauuauuuuuuu...ACAH JER !!!



Gambar2 semasa memancing di Kolam Udang, Sentul last saturday.....
Aku malas nk taip panjang2, just enjoyed the pics....





Antara udang2 yg berjaya dinaikkan. Tu baru 1/2 hour memancing tuh....Minima 3 jam memancing siap & kene byr RM60. Setiap jam RM10. Tapi P hanya mancing 3 jam jer sbb kesian tgk aku dah terlentok-lentok tido kat kerusi belakang die.....Hurmmmmmm sygnya P pada aku....terharunya....





Mat Aris pun ada sama....Aku & Lina melayan die sbb Daddy die sibuk memancing.





Mat Aris sudah bosan...tgh syok mengacau daddy die memancing....





Mat Aris tgh mengeliat sbb badan die dah kepenatan...Nasib baik lah die x buat perangai..Skrg Mat Aris mmg COOL...





Mat Aris pun sibuk mengacau Daddy die memancing....





Anip yg sgt TERUJA sbb dapat udang yg agak besar saiznya. Tu yg makin seronok die memancing.. Anip baru 1st time join abg die memancing..










Muke selenge Aman....yg baru sampai from Melaka. Sempat jemput Mak & Abah die kat Melaka lagi.






P & Aman mmg setia ngn baju WorldWellness mereka....CAYALAH P & AMAN !!!





Ini die udang yg Anip berjaya pancing...tgklah sepit udang tu...Harap sepit jer besar, badan kecik jer...



Reached home @ 1.30 am....Aku siap terlelap dlm kete lagi...Sedar2 P kejutkan aku ajak g makan...Gilo nk makan pepagi buto ni....Aku ckp hantar aku dulu lah. aku dah mengantuk sgt2 dah...Aku ingat P g mkn pas hantar aku, rupe-rupenya die terus balik umah sbb die pun x larat jugak.....



Aku sampai umah, tukar baju terus tido...........Mmg x sedar langsung....Esoknya dah lah ada 2 kenduri kawin yg kene aku hadiri...Ni confirm penat & mengantuk keesokkannya.....