In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 December, 2008

Angah yg sarat....

Aku nk tunjuk perut adikku yg tgh sarat preggie. 20hb ni genap 9 bulan....Kemungkinan besar ujung disember ni angah akan bersalin. Tapi perut die belum jatuh lagi...Still maintain lagi...X tatau lah dlm beberapa hari ni...Die pun dah mula mengadu sakit2 kat bwh perut die...Bwh ni gmbarnya....hihihihihihiihiiiiii





Ni perutnya....kecik jer tau. Berat baby die baru 1.8kg jer...Aku ckp "nape kecik sgt?". Die ckp "oklah tu..Boleh bersalin normal nanti....". Adik aku x nak operate ni. Sakit katenya...Ntahlah aku pun x rase lagi sbb kawin pun belum lagi nk bincang pasal preggie plak kan??? Tapi adik aku skrg ni mmg kuat makan...kejap2 makan masa kat umah mak aku time raye haji lepas. Aku tgk, aku plak mcm naik semput....x perlah baby die laparlah tu......