In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

19 December, 2008

It's friday again....

Hiii.....

Jumaat dah????
Hmmmmmm sejak 2 3 hari aku ni mcm liat sikit nk bangun pagi...Aduhhhhh x tatau lah nape?
Nways pakse jugak diri bangun. Mcm hari ni, aku terlajak sampai pukul 7.15. Dah lah baju x iron lagi...aduhhhhhhhh.


Last2 sampai office punch card kemerahan....hihihihihihihi..Ala lewat 2 minit jer.
Tapi kan, x kan lah sbb amik darah last a few day bdn jadi lemah & susah nk bangun?
Hurmmmmm kalau mcm tuh it's teribble lah kan.


Today mcm biase lah, aku bekeje mcm hari2 sebelumnya. Esok & ahad keje sampai ptg.
Then minggu ni x der mase nk g cari brg2 hantaran. Eiiiiiii mase makin hampir, tapi aku cube COOL jer...x mau lah runsing manjang. Aku cube settlekan one by one.


Maybe mase cuti krimas nti aku g beli. Bulan ni gaji masuk awal...2 hari lepas my MD bagitahu on 24th gaji masuk....Weeehooooooooooooooo..bestnya. Then lepas krimas nk g jln2 makan angin. Kali ni aku bawak adik bongsu aku bercuti. Kesian die asyik memerap kat umah mase cuti sekolah ni...Almaklumlah kakak die ni agak sibuk skrg ni...Yg selalu bwk jln2 pun my parent lah...


Smlm, g beli barang2 baby for anak buah aku...Aku beli 2 pasang baju, stokin, kasut & botol susu. Skrg ni aku nk cari tilam yg sekali ngn kelambu tu. Kwn aku ckp kat kedai anakku ada jual. Tapi aku x pergi2 lagi. Hari tuh pergi Piramid x der plak...Salesgirl tu ckp dah abis...frust okkkk!!!!..
Nti nak cri kat kedai anakku yg lain plak....nk cube cari kat Bdr Puteri, Puchong lah..Mane tahu ada plak kat sana kan....belum cube belum tahu....


Ape lagi nk cite erkkkk....rasenya itu jer kot...
Klah.....ADIOS !!!