In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

22 December, 2008

Terkejut aku...

Hello fellas....
Pagi ni aku terima sms from Ina, my sister....X silap aku jam 7.20pg.
Dia sms aku yg ANGAH dah bersalin....terkejut badak lah aku sbb setahu aku kandungan Angah baru masuk 9 bulan 2 hari....Cepatnya. So, aku x puas hati terus call Ina...
& jawapan nya



Aku : Na, betul ke Angah dah bersalin? Normal ke or Bedah?

Ina : Belum lagi lah. Die baru masuk wad. Skrg kat Hospital Putrajaya

Aku : Laaaa ko ni. Along ingatkan Angah dah bersalin. Buat along terkejut lah...

Ina : Sorry...sorry... X sengaja lah long.....




Rupe-rupenya belum bersalin lagi. Hampeh betul la Ina ni. Buat aku cuak jer tadi. Angah inform mak aku pukul 6.00 pg tadi yg air ketuban die dah pecah. Mula2 die bagitahu mak aku yg die nk buang air besar...Mak aku apelagi terkejutlah....Gilo?...Itu baru 1st contraction. Kang x pasal2 baby ko keluar. Biaselah adik aku ingat sakit perut sbb nk berak....hihihihihii. Then die terus call her hubby tuk hantar ke hospital....



Skrg ni tgh diperiksa... Baru tadi aku call her hubby. Die ckp angah masih dlm bilik pemeriksaan. Die kecewa sgt ngn pihak hospital sbbnya dari pukul 7pg tadi sampai lah mase aku call die dlm pukul 10pg...masih tiada news ttg perkembangan adik aku... teruknya. X kan lah nurse or doktor x bagitahu ape2....Skrg ni pun masih x tahu keadaan angah mcm mane?


Hopefully x der ape2 akan berlaku kat die & her baby boy...Kami kat sini sama2 berdoa agar angah akan bersalin ngn selamatnya....AMIN!!!