In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

03 December, 2008

Boss aku ke tuh???

Lunch tadi ade cite kelakar...Mase tuh aku x der lah menyaksikan kejadian yg berlaku pada boss aku...Ni pun sbb aku dapat gmbr2 skandal boss aku....


mule2 tgk mmg TERKEJUT gile aku....rupe-rupenya


Jeng Jeng Jeng..........












Nilah gmbr2 skandal BOSS aku.....dasat2...Sape2 yg tgk 1 st time mesti terkejut tgk yg kat BELAKANG tuh...


BERPELUKAN di ATAS MOTOR lagi.....yg bestnya kat DEPAN OFIS plak tuh....




Amboi2 bukan main lagi yer...Dah lah next week nk kawin. Buat perangai plak Boss aku ni.......Ni kalau TUNANG boss aku tahu, mahu die PAKUK kepalo org yg kat belakang tuh....ish ish ish ish...naya betul lah...





..................................................................................................................















Actually, org kat belakang tuh yg tgk syok Boss aku tuh adelah MIDI.....sajer nk mengenakan Boss aku...Mase tu org yg lalu lalang pandang2 jer kat dieorg berdua ni. Dah lah depan tu budak2 UiTM tgh lepak tggu bas dieorang sampai.....gilo betul la. Cite di atas tu adelah REKAAN semata-mata.....Midi & Car9 yg sengaja nk mengenakan boss aku....kesian die.




HAMPEH betul lah si Midi......