In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

05 December, 2008

New stuff..

Smlm aku g temankan P main bowling @ summit, usj....Aku x main sbb malas la. X der mood nk main...Selalunya aku ni pantang ajak tau...Confirm akan main sekali. Tapi smlm ntahlah mood malas tu dtg tetibe jer...huhuuhuhuhuhuuuu


Sampai summit jam 7 lebih macam tu kot...Then terus g tempat bowling....P main ngn Aman jer malam tadi. Dieorang main 2 games jer...Then balik sbb dah x der ape nk buat dah....So, sebelum balik singgah ATM kat ground level jap...Kuar duit. Manalah tahu boleh shopping jap laginya.


Then jalan punya jalan aku dah termasuk satu kedai kasut ni....teruslah belek2 mane yg berkenan....Ade 50% diskaun tu....So, apalagi aku pun startlah memilih mane yg berkenan....Last2 jumpelah satu design ni...Ada 3 warna iaitu merah hati, putih & hitam.....Aku berkenan yg putih tapi tinggal size besar2 jer...Last2 aku amik lah warne hitam...simple jer kasutnya tapi aku suke sgt....



here we go ......ni lah pilihan aku smlm. Cute kan???





Tinggal ni jer yg last utk size 37. Uhuksss!!!!...Aku amik jugak lah sbb dah berkenan....




Pandangan dari atas....suke design bahagian hujung kaki tuh...cute sgt...*bagi aku lah*





Aku pilih yg 1/2 inci jer tingginya...X nak tinggi sgt nti lenguh lah...Lagipun kasut ni tuk aktiviti riadah jer aku gune....Digunakan semasa berjalan2...huhhuhuhuhuuuu





Harga die sgt murah okkk!!!!..It's only RM20.00 jer....Murah gileeeerrrr. Harga sebenarnya dlm RM50 +++ ke RM60+++ mcm tu...aku x ingat dah....lebih kurang la. Tu yg x fikir panjang terus amik jer. Lagipun sgt selesa bila pakai...hiihihiiiiii...


Pas dah beli kami balik...sebelum tu singgah mamak jap isi perut. Aku ni mule2 teringin nk makan fish & chip tapi x der plak kat kedai tu....Dalam katalog ada tapi bile order x der plak....gi mana tuh????....ish ish ish...Last2 order roti nan + ayam tandoori...Makan x abis sbb kenyang.


P sent me home around 9.30 pm mcm tu...Balik terus mandi manda & terus memerap dlm bilik bace novel...then terlelap...Sedar2 jam 12.30 mlm...Aku bangun tutup lampu & sambung tido.....



Itu jer.....