In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

01 December, 2008

Lunch @ A&W....

Lunch @ A&W ngn P, Midi & Car9...
Mule2 aku g bank islam kat seksyen 14, PJ tuk bayar duit umah...Then mase balik masing2 pening x tatau nk makan kat mane...Cadangan Midi makan kat Restoren Syed depan Hilton PJ....Pastu kat Syabas Restaurant tuk makan nasi kandar tapi gara-gara parking yg x jumpe2, so kami terus g lunch kat A&W....aduhhhhhh lebur diet aku hari ni...Hampehhhhh betul.



P order set Hawaiian burger, Midi & Car9 order Mozza Burger....Masing2 amik LARGE set....Cume aku amik REGULAR jer....Sbb aku tahu aku x kan abis minum ROOT BEAR FLOAT die...huhuhuhuhhuhuuuu...Car9 plak siap order WAFFLE. Suh aku makan..Tapi aku rase perut aku dah mmg penuh gile dah....Akhirnya Car9 abiskan yg akunye part...





Tu die si Car9 sedang melantak Waffle...Aku terliur tgk ROOT BEAR FLOAT die yg meleleh-leleh tu.....Yg tu P punye sbb akak kat kaunter tu bagi ice cream die byk....X kedekut langsung....TQ kak...huhuhuhuuhuuuu




Itu jer lah....hurmmmmm x tatau nk CLOSING ape ni....klah....adios!