In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 December, 2008

musim tanah runtuh....

Hello fellas....

Amcm ngn cuti raye korang...mesti best kan?
Aku plak demam plak raye haji baru ni...tension plak rasenya.
Aku duk umah jer lah...Dah lah ujan start pagi sampai malam...
So, kami sekeluarga hanya melepak duk umah jer.Malamnya P dtg jemput aku sbb aku x larat nk drive balik PJ...Die sampai dlm pukul 7 lebih..Then P solat magrib dulu pas tu kami terus balik PJ...Esoknya keje.


Last saturday, satu m'sia telah digemparkan dengan satu kejadian yg begitu tragis sekali. Agak2 korang kan salah sape? Sape yg perlu dipersalahkan dlm hal2 sebegini. Bagi aku aku malas nk comments sbb NASI SUDAH MENJADI BUBUR....nk bising2 pun mmg x kan dapat apa2 pun. Mgkin kite x sedar yg bumi kite sudah semakin tua. Adakah kejadian runtuhan highlands Tower hanya dijadikan sebagai KENANGAN PAHIT semata-mata? Manusia terlalu RAKUS dengan kemewahan dunia hingga sanggup lakukan ape shj tanpa memikirkan masa depan...Whatever lah...Aku malas lah nk pening2 kepala sbbnya mereka semua boleh berfikir secara waras dlm menangani permasalahan ini...


Smlm, aku sibuk ngn BRAINSTORMING sampai mlm...So, x dapat nk updated my blog...Hari ni plak kene cover kat kaunter sbb kekurangan staff. Well, almaklumlah masing2 balik bercuti raya, then ada yg sakit2 & then amik MC lah...mcm2 lah. Ni ade kesempatan utk aku updated my blog, so aku gunakan masa yg terluang. Esok selangor akan bercuti bersempena HARI KEPUTERAAN SULTAN SELANGOR. Aku hanya melepak di rumah jer lah...Cadangnya nk balik Seremban amik kete kesayangan tapi terpaksa dibatalkan sbb my parent x der kat umah.


Klah, AMAN kacau aku lah mengupdate blog ni...
Nti aku sambung balik k....Hari ni balik lambat lagi....Xper2 esok aku cuti....boleh bangun lambat. So aku akan melepak kat umah jer...Sbb jumaat & sabtu aku nk g HOLIDAY....weeehoooooooo.


Klah...ADIOS