In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

02 December, 2008

Confirm dah...

Hello fellas.....

Today dtg keje awal jugak lah, tapi menyinggah beli nasi lemak for semua officemate...Hari ni breakfast di TAJA oleh En Malek.....Aku makan bihun ngn lauk kerang & yg lain makan lauk paru.....


Sebenarnya aku nk bagitahu yg tarikh tuk majlis aku dah confirm dah...Kedua-dua belah pihak dah bersetuju ngn tarikh yg aku & P cadangkan....Mula2 nk buat time awal cuti sekolah tapi sbb company aku ade big event on 14 March tu, so aku bring forwardlah date kawin aku.....


So, majlis belah aku pd 21/03/09 . Kami nikah jam 11.00 pg & jam 1.30 ptg kami bersanding...Manakala belah P plak on 28/03/09. Umah P x der sanding2 cume aku dtg berarak & terus ke meja makan jer....Bersanding cume belah aku jer....


Satu lg, aku duk fikir ni nk amik ke PERSALINAN mase belah aku tu? Masalah aku cume x der masa lah...Aku nikah & sanding pada hari yg sama...Nk buat jumaat tu mmg boleh jer, tapi kene ader additional payment for Mak Andam akulah....Aku x nak sebenarnya tapi family aku, all my untie sibuk suh buat PERSALINAN....Hurmmmmmmm tgk lah macam nti. Masih tgh berfikir lagi ni....


So, kwn2 semua korang kene tggu lah kad kawin aku siap....So, nti jan lupe sms alamat or email jer pada aku k...Pasti aku poskan pada korang semua.....


K la, itu jer nk cite....huhuhuhuhuuuuuuu