In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

10 December, 2008

G-TAT & KOREN

Last sunday, sambil2 tolong mak siapkan rendang ayam & kuah kacang, aku sempat merakamkan aksi2 kucing kesayangan kami sekeluarga.....Aku lagi lah terkejut bile tgk badan si G-Tat. Bukan main gemuk & bulu die bukan main gebu...Ya allah gile betul la si G-Tat ni....Yg si Koren plak x sihat sbb kene selsema...Kesian aku tgk die ngn hidung tersumbat tapi masih aktif bergurau & mengerjakan si G-Tat.




G-Tat yg tgh khusyuk beristirehat sambil cuit2 ekor di Koren...




Si Koren (oren colour) tgh hangiinnnn sbb G-Tat mengacau die tido...So, tu tgh bersiap sedia tuk menerkam G-Tat...





Akhirnya G-Tat di terkam oleh si Koren gara2 menganggu ketenteraman si Koren....Koren tu walaupun demam2 tapi kalau bab bergurau mcm ni die akan sihat walafiat punya...





Ni aksi2 balas demdam Koren pd G-tat....Padan muke G-tat. Ingat bdn die gemuk & besar aku takut sgt???....huahuhauhauhauhauuuuuaaa





G-Tat keletihan digasak oleh Koren...Kesian die....G-Tat ni cepat semput kalau gurau lama2.....Ni dah masuk kategori OBESITI ni G-Tat....ish ish ish




Tgk ekor G-Tat...geram aku tgk...Kembang & cantik sgt....Tu yg buat kami sayang bangat pada G-Tat & Koren....Jadi peneman serta penghibur kami sekeluarga.....


Ada seekor lagi kucing aku...Tapi adik aku, Ina yg bela...Nama die Nemo. Nemo skrg ni makin garang. Suke cakar2 org...Geram aku dibuatnya.