In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

20 December, 2008

Yuuuuhuuuuuu....

Well...well...well....
Today keje sampai pukul 6 ptg...Ade seminar yg company organized. So, kene incharge bahagian makan minum & registration...


Sambil tuh, aku boleh lah curi2 buat keje aku...Skrg ni barulah dpt aku updated my blog...hihiihihiiiii
Hurmmmmmm....tadi aku masuklah salah satu blog yg aku suke bace & aku terbacelah ttg this blogger g shopping cadar & what so ever semua tuh....siap g kilang lagi. Ade warehouse sales lagi tuh...Tapi sampai esok jer lah...aduhhhh aku mmg frust sbb esok aku keje sampai ptg.....


Skrg ni aku duk survey cadar for majlis aku nti. Tadi aku bukaklah website salah satu brand cadar terkenal ni....http//:www.aussino.com.....Dlm tuh aku tgk pelbagai jenis bedding, sleepware, table ware, plain dye & byk lah...Tapi tumpuan aku lebih kepada bedding lah....Naik geram tau tgk. Tapi skrg ni aku nk cari cadar for my bilik tido mase my wedding nti..



Yg aku berkenan sgt jenis Sino ~ Brocks warna ivory
& satu lagi jenis Embroidery ~ Muse warna Natural....



Dua-dua pun cantik. Mule2 aku pilih yg warna merah jenis embroidery ~ spell, tapi P ckp terlalu garang plak warnanya....bagi aku cantik jugak cume die warne merah lah kan....ada corak bunga2...Hurmmmmmm nways warne putih pilihan utama aku lah setakat ni...Tapi kalau dah x der sgt aku amik jer warna merah cume warna dinding, langsir serta hiasan lain aku akan bykkan warne putih.....amacam? Ok k ahhh???...



Bawah ni salah satu design yg aku berkenan, tapi x der lah plak warne putih & merah...cume ade this colour jer....Kalau yg ni, warna tema belah P....Huurmmmmm aku sgt frust lah...Nways aku g cari kat Piramid dlm waktu terdekat ni...Insyallah.




Ni jenis ELLEN...cute sgt kan?....tapi x der warne merah or putih...just warne purple jer...




Yg ni pun sama....x der warne yg aku nk. Sgt frust. Baru search dlm internet. Belum pegi outlets die lg ni....Kalau x confirm aku rambang mata nti.....