In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

15 December, 2008

Cutekan???

Last thursday...saje ajak P kuar ke Carrefour, Subang Jaya....Cari hadiah kawin for my boss...Sampai sane aku mula survey hadiah yg sesuai for him...Last2 jumpe jugak. Belikan jam loceng yg mmg besar gedabak...Warne die sgt cantik...Oren + putih. Aku x sempat nk amik gambar...lupe plak nk snap....huhuhuhuhuhuhuuuuu.


Sambil jalan2 tu, tetibe mate aku terpandangkan kak bahagian baby punya brg...then aku terus menonong ke situ...aku tinggalkan P yg tgh khusyuk tgk barang2 mainan for kids.....Sampai je bahagian tu, aku terus lah belek satu persatu start drpd naju, kasut, stokin, tilam, stroler, botol susu & mcm2 lah....Last2 aku amik stokin yg cute ni....




Cute kan...punyelah byk baju2 baby..last2 aku amik yg ni jer...Zalim x makcik die ni?....huhuhuhuhhuhuuuu.Ala sebenarnya aku dah beli dah baju2 die kat ANAKKU @ Piramid tapi x terambil plak gmbrnya....semuanya aku dah bawak balik kg dah smlm.....Ntilah aku amik photonya k....


So, aku ni x sabar nk tgk anak buah aku ni...Angah cume tgh menunggu HARI jer ni...Dan aku pun x sabar nk pakaikan baby angah baju2 yg aku beli tu....hahahahahhaaaa...