In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

03 December, 2008

finally....dapat jugak

Smlm pas keje aku & P terus ke kedai tuk dinner...kami DINNER awal gilo smlm....Pukul 5.40 dah sampai kedai tu...Aku teringin nk makan kailan ikan masin & bawal grg garing masak pedas....yummmmyyyy....Nasi aku makan 1/4 jer..tapi aku belasah ikan tu sampai tggal tulang jer...huhuhuhuhuuuu...


& finally ...............





Aku terliur tgk fresh orange P punye.....Tapi aku tgh berpantang ni....X leh amik ais2 ni. So, aku minum teh o suam jer...



Muke excited sbb dpt makan ikan tuh....




Ni die our dishes.....ikan tu aku request yg kecik, die pi bagi yg bagak punye....mampuihhhhhh nk abiskan....Ikan ni kene goreng garing2 sbb P x kan SENTUH kalau ikan ni x garing. Mcm smlm lah kami terkene. P siap suh goreng balik ikan tuh sampai ade part yg hangus lah....





Kailan + ikan masin....mmg sodap siot....Akhirnya aku dapat makan jugak.




Smlm aku makan ikan mmg byk gile....Sampai lupe aku on diet...huhuhuhuhuhuhuu...Nways x der la aku melantak sampai x boleh bangun langsung....Pas makan terus balik umah. Sampai jer umah aku terlelap depan TV...Teruk betul lah...kekenyangan sgt2 lah...Sedar2 jam 7.20 malam. Tu pun housemate aku balik keje.....bwh ni sisa ikan yg aku & P 'belasah' smlm..




Ini die sisa & tulang temulang yg tinggal....tu yg hangus punya part...Aku x makan sbb pahit.