In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

23 December, 2008

Alhamdulillah...

Morning guys.......opppssss lupe girls sekali lah...

Hari ni aku sgt HAPPY sbb Angah dah selamat melahirkan baby sulongnya di Hospital Putrajaya jam 8.15 mlm tadi....Aku terima sms from my parent yg Angah dah selamat bersalin... die bersalin normal....


Smlm, lepas keje aku teruslah ke Hospital Putrajaya. Dah lah aku x tatau jalan nk ke sana. Mule2 call ayah tanya kat persint mane...then die ckp x perasan tapi rasenya di persint 11. Then aku & P terus ke persint 11, tapi x jumpe2...Eiiiiiii geram okkkk!!!!...ntah mane2 aku sesat barat smlm...


Aku x puas hati terus call Aman minta die tgk kat persint mane....Aman ckp kat persint 7. Ya allah jauh tuh....Tgk jam hampir pukul 6. Dah lah waktu melawat sampai pukul 6 ptg jer....tetibe dpt sms from hubby angah ckp x boleh melawat sbb angah dah masuk bilik bersalin....Kamal ckp angah kene tggu sampai bukaan cecah 6 cm ke atas...baru boleh bersalin.


Then aku balas " xperlah...Along terus balik umah lah. Lagipun along dah sesat ntah ke mana-mana ni".


So, aku balik lah ke rumah....kecewa siot sbb x dpt tgk angah smlm....Bile call hubby die angkat. tetibe jer emo smlm...hihihihihihihiihhiii....


Oklah, so skrg angah dah selamat....Aku happy sgt sbb dah jadi makcik...huhuhhuhhuhuu...Ohhh sbelum terlupe nama anak buah kesygan ku MUHAMMAD HARITH IMRAN BIN MOHD KAMAL. Beratnya cume 2.95kg shj...Comel sungguh. Skrg ni aku mmg x sabar nk tgk baby imran...