In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

24 June, 2008

BDT's Brainstorming....

My Boss tgh SENAK berfikir mase sesi branstorming ngn BDT's Team...mcm2 v all discuss among us. Byk gile idea yg kuar. Aku ni sambil menjadi pendengar yg setia aku pun turut same menjadi photografher..hihhhiiiiiii





Ehhhh mcm mane Abg Nazri ader kat situ plak...PELIK plak GUA.Emmmmm mesti ader la tuh...perbincangan ngn Boss aku la tuh....






Nescafe aku dlm JUG tu, mmg LARIS hari ni....Emmmmm sedap ke? Tu aku kene tanye budak2 BDT same ade sedap atau x?....Ape-ape pun air tu tetap ABIS.... :P






Hazeri & Car9...X tahu la ape yg di gelakkan oleh mereka....Ala time2 brainstorming ni ade kalenya kene la ade gelak ketawa. Kalau confirm bosan giler...






Ni adalah sampah sarap bile v all da abis makan. LUNCH hari ni Mr EDMAN yg belanja...Makan PIZZA jer...tapi seronok jugak la sbb dapat mkn ramai2...hihihhihiiiiii...Car9 order 3 jenis PIZZA & 2 set chicken wings yg 6 ketul....Tapi aku x sempat makan sbb da abis....uhuks!!!