In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

27 June, 2008

X sabarnya...

Aduhhhhhh
Aku mmg x sabar nk bercuti ni...
Agak lama aku x pegi holiday ngn family....
Malam tadi aku sampai umah agak lambat sbb semalam balik dr ofis agak lambat...

Sampai umah aku mandi manda then baru la aku mengemas pakaian aku....
Mule2 nk pakai bag galas jer tapi mcm malas plak nk galas2 beg ni.
Last2 aku still bwk beg tarik....mcm la la nk g cuti lame2...padahal cume 2 days jer...

Pagi tadi masuk jer ofis da kene prepare for meeting pukul 10pg. Aduhhhh sebenarnya brainstorming bukan meeting...Ni pun x abis lg.
V all continue balik pas solat jumaat...

Hmmmmmm....sgt x sabar nk g holiday besok. Hopely brainstorming ni abis awal la sikit...jangan la sampai malam baru abis....

Nti lambat plak aku sampai Seremban...

K la, tibe masenya sambung BRAINSTORMING ngn management....

So, nti utk beberapa hari ni aku x updated my blog..nk cuti puas2...Pastu pertengahan bulan depan aku nk g TERENGGANU plak.....
Weehuuuuuuuuuuuuuu bestnya dapat g TERENGGANU....boleh jln2 n shopping2....