In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

19 June, 2008

X Sangka betul la...

Today i'm really bz...
A lots of work have to finish before tomorrow...

So, skrg ni tgh rehat & ape lg...UPDATED MY BLOG.... :P

Well, hari ni start dr pagi after breakfast hanye duk kat my table to finish my work...alamak ckp org putih plak....hhhihhihhihihiiiii. Byk plak bende nk kene flw up....Biasela kan mase ni my boss kuar outstation so semua keje die minta aku tlg flw up....Die balik next week.

Hari ni x tahu la nape mood kurang baik...tapi tu la kan, bile kite sakit jer mesti mood akan LARI kan...asyik nk marah jer....hihiihhihihhihihi. Dari pagi lg aku da sakit belakang..ntah la dari mane plak puncenya....Mgkin lame sgt duduk kot...ntah la aku agak jer...

Lunch pun lambat...lg 15 minit pkul 3 baru lunch....sgt lapar mase tuh....Pagi hanye amik cornflakes jer....Before lunch sampai tadi sempat la bace blog slh sorg kwn aku...da lame x bace blog die....yg best nyer die bercerita ttg dirinya yg dah berbadan dua....& PALING AKU X SANGKE die pregnant anak kembar....Wahhhhhh best kan...1st baby dpt twin.

Tapi tu la kan da rezeki ALLAH nk bagi....mgkin slh satu sbb lain sbb keturunan jgk kot...Mcm aku la...ader BAKA KEMBAR...tapi x tahu la aku dpt kembar ke x nti bile aku pregnant...itu semua keje yg MAHA ESA.

Hopely she will be ok ngn kandungan die...So, this mum to be da dpt ape yg dihasratkan...ALHAMDULILAH. Skrg ni aku....ape yg belum aku dpt lg?..tu kene tggu la kalau nk dpt mcm ape yg kwn aku tu dpt....Ala tggal beberapa bulan jer . Aku kene la byk bersabar...Hopely semuanya akan berjalan lancar kan....