In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

13 June, 2008

Dinner kat luar lg?

Last nite aku & P g dinner kat salah satu restoran yg baru dibuka..Ala kat area Tmn Dato' Harun tu jer. Nama restoran tu Restoran SS....Nmpk mcm best jer restoran tuh...

Then P ajk la aku singgah dinner dulu baru die hantar aku balik. Sampai jer P terus order
  • Tom Yam Sup
  • Black Pepper Chicken
  • Fu Yong (Telur dadar special)
  • Kailan ikan masin
Pas da order v all tggu la mcm biase...Then air sampai...Then aku & P borak2 cite pasal isu semasa....Borak punye borak makanan kami masih x sampai2..Hampir 20 minit x sampai..P sudah naik angin...Tapi aku cube menCOOLkan die....biasela P klu da lapar...

Kira-kira 25 minit barulah mkanan kami pun sampai....Aduhhhh lapar bangat ni. So, v all mkn...
Makanan die mmg sedap tapi servis die agak SLOW.So, hopely kedai tu akan men upgradekan servis mereka pada customer dieorg....takut customer lari plak nti...kesian tau.


Hidangan both of us mlm tadi. Ayam masak black pepper tu mmg sdp sgt. Tom yam & kailan die pun not bad...Telur dadar yg name die 'FU YONG' tu mmg sedap nk mati....lain macam sikt sbb die letak beberapa jenis sayur. Cube la rase nti....ahaks!

Aku mmg suke amik gmbr mase P tgh mkn...Hiiiiihhihiiiii.Suke tgk die mkn sebenarnya. Cukup berselera time die mkn....Tapi die hanye x mkn IKAN SUNGAI....hahhahahhaahha sgt RUGI kan...Sedap tau.