In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

17 June, 2008

Terlalu Obses...



Terlalu OBSES.... K la nk cite pasal OBSES. OBSES maksudkan terlalu taksub menginginkan or mendapatkan sesuatu. Sebenarnya terlalu GENERAL. Well, aku sebenarnya nk cite ngn seseorg ni.... Nk bagitahu ke sape die....x payah la kot....hiihiihihiiiii.Biar aku jer yg tahu...

Actually sejak last week lg this person mmg terlalu OBSES ngn sesuatu yg diinginkan....Ntahla aku rase mcm biase jer..Tapi bagi die ianya cukup menarik perhatian...Sampai mkn, minum & everythingnya x terurus gara2 this things...
Well....Nak tahu ape yg membuatkan die OBSES? Ala ttg HANDPHONE....yg kat M'sia belum ader lagi...ye kot? Mule2 aku pun pelik.Ape yg menariknya ttg that handphone...tapi bile aku da search dlm internet ttg this mobile phone mmg la akan menarik perhatian setiap org....MMG MENARIK SGT2 Brand NOKIA...begitu ramai peminat NOKIA & NOKIA mmg byk sgt model2 HP yg canggih termasukla designnyer yg mmg always an advance....Ape ye model hand phone yg this guy terlalu obses sgt....Ok let me recape balik.... klu x silap aku model N96...

Model Nokia PALING LATEST sekali....with 16GB internal flash memory....OMG nk wat ape besar2 sgt memory card tuh????
Can't u imagine, die sedaya upaya tuk mendapatkan this N96 ASAP...ish ish ish.Die beli melalui internet...Aku tgk pun naik rimas.Bukan la rimas mane pun cume bile bende yg diimpikan bakal sampai die mcm .....x tahu la nk ckp mcm mane....Beli kat internet murah sbb direct from USA. Handphone tu klu dijual di M'sia confirm la mahal nk mampus....kat internet boleh dpt RM1000 ke bwh tapi bile da sampai sini bukan main lagi hargenya....Naik berganda2...ader tu sampai RM3000...giler...ish ish ish. Kalau u all nk tahu kelebihan N96 lebih dekat ni cubela layari internet & tgk sendiri ape yg membuatkan this guy terlalu OBSES ttg this HP...