In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

24 June, 2008

Kene kencing....

Emmmm well mesti korang tertanye-tanye kan kalau bace title blog aku hari ni...

Mmg betul2 terjadi pada aku hari ni....Kesian betul

Mesti korang ingat aku kene tipu kan?...ala bile jer ckp kene kencing selalunya org akan beranggapan kite kene tipu..betul x?

K lah, let me story to all of U k....Kisahnya begini, hari ni Midi, ofismate aku bwk his lil' cute daughter, DANIA....wahhhhhh aku sgt rindu ngn DANIA...sbb da 2 minggu x jumpe die....So, aku terus la g bilik PAPA die kat tingkat atas...bilik corp comm la...Sampai sane aku terus panggil DANIA....this lil' cute DANIA mule2 mcm blur...ala mcm x kenal la. Then aku pegi dekat ngn die panggil name die balik....Then PAPA die terus pass pade aku & aku bwk la die g bilik BDT...so mcm biaselah aku letak atas meja aku sekejap sambil UMPAN Dania ngn CONRFLAKES....ala takut Dania bosan plak....

Then tetibe DANIA mcm da naik rimas kot duduk kat meja aku tuh, hmmmmm DANIA nk aku dukung & bawak die jln2 satu ofis....Then aku bwk la dia jalan2...Bile da penat aku g la PANTRY...Kononnya nk bagi DANIA minum air la....Tapi DANIA x nak la plak....Masih merengek nk minta didukung....mase tu la aku terperasan yg baju DANIA da basah....Aku jadi pelik sbb DANIA x der plak minum air....Air ape plak kat baju DANIA ni sampai basah kuyup...

PELIK PELIK PELIK...

Then aku check la lagi sekali...rupe-rupenya DANIA kencing...aduhhhh PAMPERS die da bocor...aku ingat x lah kene pada aku...rupe-rupenya mmg da terkene pun...cume aku je x perasan yg aku da kene kencing ngn si DANIA....tidakkkkkkkkkk....

Teruk la DANIA ni...kencingkan UNTIE FA die....ish ish ish...Then aku intercome PAPA die. Pastu PAPA DANIA dtg bwk pampers & baju tuk di salin....

Beberapa minit kemudian aku pun balik umah tukar baju....Nasib baik la umah aku x jauh dari ofis...Cume 5 minit jer amik mase ...Tapi kalau jalan JEM mmg akan amik mase hampir 1 jam...Tension betul. sampai umah aku terus iron baju lain & siap mandi lg....hihihihhihhiiiii.

Hmmmmmm......so itulah kisahnya ttg ' AKU KENA KENCING ' hari ni...uhuks!!!!