In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

13 June, 2008

Kene TEGUR....uhuks!

Yesterday aku kene marah ngn P...Buah hatiku....uhuks!
Terase sgt sedih hingge menitiskan air mata....Agak lame aku x nangis tapi semalam mmg x boleh kawal langsung.....

P cume mendiamkan diri jer...Aku tahu mmg salah aku...Tapi pelik silap sendiri pun aku nangis...
Mcm mane ni fa...Tu belum kahwin lg tuh...ish ish ish...Manje sgt la.

Mase kene marah tu aku da fikir yg bukan2 ttg aku & P...P tetap membatukan diri die...
Biaselah pertelingkahan atau ketidaksefahaman ttg sesuatu pendapat akan mendatangkan ketidakpuasan hati kan....

So, semalam P tertinggikan SUARE die pada aku...Bukan la die marah sgt pun...Cume tertinggi SUARE jer..Emmmmm pastu aku nangis...X tahu la apesal sejak kebelakangan ni aku cepat TERASE or VERY SENSITIF....

Tapi bile aku fikir balik, P hanye mengingatkan aku & die tegur sbb die sayang & cinta sgt pada aku....X salah die marah. Utk dijadikan pengajaran supaya next time aku x buat lagi....

Die marah bukan bende yg besar2 pun....kalau aku ckp confirm aku akn termalu balik...hiihhhiiiiiii...Bende kecik jer...Tapi nk wat mcm mane kan, da air mate tu nk kuar...