In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

18 June, 2008

No Electricity....

Hari ni aku masuk ofis jam 8.35am. Selalunya aku g breakfast lepas punch tapi hari ni aku rajin sikit sbb pepagi aku da buat breakfast....ala simple2 jer....

Hanya roti + telur utk P & aku plak roti + salmon mayonise...yummmmyyyyy suke sgt.Tu lah breakfast aku & P tuk pagi RABU yg indah ni....

Tgh2 breakfast dlm bilik ngn P tetibe elektrik terputus....Aku ingatkan BLACK OUT.Aku pun hairan gak sbb BLACK OUT akan terjadi kalau hari nk ujan...Yelah sbb ader GURUH & KILAT kan...

Tapi ni x, kat luar CERAH giler tapi mustahil plak akan BLACK OUT...Bile check rupe-rupenya satu OLD TOWN ni x der elektrik...ish ish ish....so x der la jadi pagi RABU yg indah....ahaks!

So, keje aku tergendala la...Almaklumla kan keje aku sepenuhnya menggunakan PC kan...So, klu x der elektrik abis la aku...So, bosan2 sgt aku pun kejekan HP aku....Ape lg main GAMES la...Sbb x da bosan sgt...Ingatkan sekejap jer...rupenya lama jgk la.

Akhirnya jam 12.00 tgh baru la elektrik ada balik...aaaaaa lega rasenya. Da la keje byk nk buat ni...*dlm pada tu sempat updated lg my blog...KELASSSSS gitu.

So, pas semuanya da ok v all sambung keje balik.....yahuuuuuuuuu