In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

06 June, 2008

Hp Hilang !!!! Wawawawawaaa


Nokia N95+TV....hadiah from Datuk Anjin & Hadly....Tq so much...


Last week aku g Korea selama 5 hari....Mule2 sampai mmg best sbb 1st time jejakkan kaki di bumi KOREA...cewahhhhh...

Tapi time balik sini aku rase sedih sgt2....

My Hand Phone hilangggggg...tidakkkkk!!!!...Hilang waktu aku baru sampai @ Taman Tema Lotte World.....Mase tuh aku nangis sbb rase sedih...

Malam sebelum balik ke M'sia, my travel agent from Lembaga Tabung Haji, Hj Suammdi beli hp N95+TV....cantik n murah bangat..so aku mcm terbekenan plak....

Tapi mcm mane nk beli sbb da lewat mlm...kedai tu da tutup...Last2 aku minta tolong Hadly tolong belikan pagi sok...Aku x sempat nk beli.Hopely semua settle la...Pastu Hadly akan kurierkan pada aku dr KK ke sini la...

So, skrg aku da pakai HP baru....hihiihhii...sukenya....Tapi yg paling best my new hp ni aku x payah bayar coz Hadly bagitahu yg Daddy die bagi sebagai HADIAH pada aku.....

Wehuuhuuuuuuuuu...seronoknya....X sangke plak. Thank's a lot to HAdly & daddy hadly...Dieorng mmg baik ngn aku.....

Note: Thank's to Hadly Again !!!....