In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

17 June, 2008

Mane 1 nk pilih ni...

Hi guys & girls out there....
Bolehkah anda semua membantu saya tuk membuat pilihan...

Aduhhhh...aku ader masalah sikit...Ala bukanla masalah besar pun...

Kla, last 2 week aku ader g butik andaman tuk tempahan for my MAJLIS...
Terlalu rambang mata tgk baju2 kat butik tu.Well aku ke sana ngan slh sorang my sister, angah...Mcm last blog aku ader cite ttg theme colour aku kan.

MERAH & PUTIH...

Hihihihihihiiiiiii....so, MAJLIS insyallah end of this year ni. Everythings semua da ok cume bab pemilihan baju jer yg buat aku kene fikir dlm2...ahaks!!!

So, skrg ni aku kene pilih baju tuk hari persandingan ku nti....Ayah minta aku pakai SONGKET & aku plak nak pakai pakaian yg modenla...Ala combinela SONGKET & kain LACE la....tapi dua2 mmg cantik membuatkan aku x tahu mane nk pilih....

Ayahku mmg teringin nk tgk aku & menantu die pakai FULL SONGKET...Then aku plak x nak semua SONGKET....So mcm mane ni....

Sebab ayah nk aku pkai SONGKET:

* Dua org anaknyer yg da kahwin x der pakai FULL SONGKET...then ayah mcm frustla.
* Nenek aku pun same gak...
* Ayah ckp MANIS bile pakai SONGKET...
* Pakaian TRADITIONAL yg x LAPOK di makan ZAMAN...

So, hingga skrg aku masih x buat ape2 pilihan lg....

Ntilah kalau da aku putuskan KEPUTUSANnya aku akan bagitahu....
(Keputusan yg akan aku lakukan nti x kan menguris hati mereka2 yg aku sayangi...hopely)