In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

12 June, 2008

The Manhattan Fish Market


Last nite aku & P g dinner @ THE MANHATTAN FISH MARKET. Mule pas abis keje ingat nk singgah MONEY CHANGER...tetibe perut lapar plak...Sepatutnya aku berpose tapi x jadi sbb TEKAK aku bengkak & berdarah...x tahu sbb ape..Maybe sbb panas ataupun kurang air....Then aku ajakla P makan kat situ sbb teringin nk mkan ikan salmon...my favourite.....hahahhahahahahaaa......P mmg x suke sgt mkn ikan tapi aku mmg HANTU mkn IKAN....hahahahhahahahahhaaaa.....x der la.Mmg aku suke mkn ikan.Exspecially yg FRESH2....sgt segar kan!

Tgh makan pun sempat lg berposing...hihiihihihiiii...aku mmg suke bergambar berbanding P....Dinner sambil bincang ttg beberapa hal menjelang hari bahagia...ahaks!


Wahhhhh begitu serius P menelaah makanan die....Mgkin x tahu mane satu nk makan agknya tuh.....

Yg ni plak P punye DISHES...sgt istemewa hidangannya....Siap dibakar depan both of us lagi...sgt terpegun...hihhihhii....Ape ye name die ni? X silap aku name die FLAMING PLATTER for ONE....mcm byk sgt isi kandungan die.Ader ikan..rasenye pun not bad. Ader chips & garlic rice lg....tapi 1st time aku tgk P mkn x abis...hahhahahahahhahaa...Selalu kalau makan confirm ABIS ni x abis plak....

Grilled Norwergian King Salmon Fillet.....This my dishes. Hmmmmmmm mule2 mkn mcm x brp ok, tapi lame kelamaan rase die sedap plak....IKAN SALMON tu yg abis dulu....Sbb aku suke sgt mkn ikan....Chips tu aku mkn kemudian.....

This one is their starters & appertisers...sgt YUMMYYYYYYY...name die FRIED COUNTRY MUSHROOM....sgt rangup...suke sgt! Tapi one thing kalau mkn byk sgt lame2 jadi mcm MUAK plak....almaklumla kan sbb MUSHROOM tu die goreng...maybe sbb tu kot...Entahlah agaknyer la kot....hihihihhhihiiiiii