In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 June, 2008

GANGSTARZ ooooo GANGSTARZ...

Well mcm u all semua tahu kan, skrg setiap ahad jam 9.00-10.30 malam...pastinya di TV3 ada 1 rancangan yg selalu aku tgk...perasan....u all yg kat sane tgk jgk...sape2 yg minat la. Rancangan realiti iaitu GANSTARZla....

So, aku suke tgk salah satu group dr M'sia iaitu ONE NATION EMCEE...Pergghhhhhhh persembahan mereka mmg every week bertenaga serta always improve on their vocal. Aku suke suara that girl...SGT SUKE.

Semalam dieorg menang CABARAN MEREKA CIPTA 'JINGLE' for HOTLINK....waaahhhhhh hadiahnya cukup lumayan...Menang CASH RM5000 & setiap sorang dpt HP 3G jenama SONY ERICSON K801i....bestnya....disponsor sepenuhnya oleh HOTLINK....

So far setiap group menunjukkan kemajuan masing2 dari segi VOCAL, PERSEMBAHAN, VOCAL yg HARMONI & STYLE mereka....Tapi mcm biaselah kan this week ader 1 group yg tersingkir. Tapi mmg patut pun....hihihihihiiiii...x elok tau ckp mcm tuh....Ala x per la, klu aku tgk mmg x der kemajuan langsung...mase dieorg reka JINGLE tu pun da tahu yg dieorg tu MALAS....betul ckp DAMIAN....tapi masih x nk terima teguran....

Anyway...ape2 pun JGN lupe VOTE utk group yg u all suke....mcm aku la...Hopely group ONE NATION EMCEE bakal bergelar juara....walaupun mendapat tentangan sengit dari DRAZ, STEP, 3 VOICES & seterusnya...Tapi tula, nk jangke siape bakal bergelar juare masih terlalu awal...tapi aku harap tahun ni giliran TUAN UMAH plak yg menang 100,000 USD.

So, group M'sia perlu berusaha keras & jgn mudah putus asa....JGN LEKA & sentiase menunjukkan kemajuan serta keupayaan yg MALAYSIA BOLEH !!!