In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

20 June, 2008

So giler ngn KAIN SUTERA

Ok now continue back to write my blog....
Well tadi Farah, wife si Azrul dtg HQ...From Kuantan ngn her UPLINE....
So, mcm biase la aku kuar jengok die...Ingat pasal ape...

Rupe-rupenya dia bawak :

KAIN SUTERA dr TERENGGANU....OMG

Aku semakin x sabar nk tgk that kain.....Mule si Nicole la yg ckp yg si Farah da sampai...Bwk somethings from Terengganu....Bile Farah tunjuk jer, lg sekali aku ckp OMG....

CANTIK2 design die....

Tidakkkkkkkkkkkkk aku jadi makin giler...x tahu nk pilih ape....So, aku ngan Nicole belek punye belek....dah x tahu mane satu nk amik sbb dah rambang mate....

Semuanya CANTIK....siap ader nama tau...
Yg aku ingat

1. SUTERA LAGENDA ~ RM 240.00 (warne classic....cantik tau.Lama aku pegang kain tuh...)
2. SUTERA SIFFON ~ RM300.00, yg ni mmg cantik tapi coraknya kurang menarik perhatian aku....
3. SUTERA PUTERI SOLO ape ntah...name belakang tuh aku lupe la....tuh pun cantik,TApi aku x amik sbb aku nk warne mrah + putih....hihihiihiii nk wat hantaran aku la....

So, next month baru dpt...harge die dlm RM 240.00...Farah ckp boleh installment...ala boleh 2 kali bayar....hihihihihihihhiiiiii......

K lah, aku nk balik la...Nk dinner ngn P kat KFC...ye ye ye...

LAme sgt x makan KFC...Mase kt Genting tempoh hari aku mkn burger die...kecik jer.
So hari ni nk makan AYAM la.....Tapi g mkn PIZZA best gak ni...Ader pizza baru tau...Nmpk mcm sedap jer.....

K lah....isnin aku updated klu berkesempatan....

Bye bye bye....