In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

16 June, 2008

Hari paling MALAS...

Aduhhhhh....semalam seharian aku kat umah. X ke mana mana pun.
Just stay @ home tgk TV, makan & tido....ish ish ish aktiviti kurang sihat pada ujung mggu...
Ntahla smlm rase malas nk kuar....

Sebabnya :
  • Badan aku terase sengal2 & suam2 kuku
  • Kepale asyik pening start last thursday
  • Rase mcm nk demam
  • Mata aku terase berdenyut-denyut
Aku pun x tahu ape la sebabnya jadi mcm tuh...Tu yg menjadikan aku makin malas nk kuar...Cadangnya nk g melepak umah adikku, ANGAH sambil masak2 lauk kegemaran, tapi die balik Seremban, umah mak den....uhuks!

Aku mmg da rotate mggu yg ke berape aku balik melawat my parent...So, this week aku x balik sbb next weekend aku akan balik....yahuuuuuuuu bestnye.
Aku cukup seronok klu balik umah mak...Bukannye ape sbb suke tgk mak aku masak...My mum mmg pandai memasak. Semuanya sedap2...Aku selalu TERGODA ngn masakan mak...

So, dari pagi aku tgk TV sampai la mlm....Ptg semlm aku masak...Ala masak cincai2 jer...Aku just wat AYAM SAMBAL. Hmmmmm cukupla.Mkan berdue ngn housemate aku, CQEEN...

Malamnya aku x mkn berat2 sbb da kene kawal pemakanan aku (ahaks)....Almaklumla nti baju x muat....tapi mlm aku jarang mkn berat2 kecuali kalau P ajak makan kat luar...Itu semua gara2 tgk P yg sgt berselera ketika die makan...aku selalu terpedaya...hahahahhahhaaa..mcm lawak jer...tapi itulah realitinya...Tapi P x kisah bdnku berisi or chubby....Lagi P senang hati...hahahhahahahaa...

So, pas da abis cite heroes aku masuk bilik...Kononnya nk tido...Tibe2 mate x mau lelap2 gak...Aduhhhhhh tension gile aku...jam da hampir pukul 12.00 mlm...mate masih segar bugar....Esokla da la ader meeting...Eiiiiii sgt geram....Last2 aku x sedar bile aku lelap...Sedar2 perutku sakit...tgk jam da pukul 6.15 pg...so bangun terus solat then sambung tido balik......hahahahhahahhhaa.....

Itula die cite HARI PALING MALASKU....

Ntah ape2 kan....ala cerite jer selagi boleh bercerita.

P/S : Lupe nk wish AYAHku....semalam kan HARI BAPA...so HAPPY FATHER'S DAY buat ayahanda tercinta di SEREMBAN....& x lupe ucapan utk mereka yg bergelar AYAH, DADDY, ABAH, PAPA & sebagainya....x kire di mane jua mereka berada...