In Memory....

Lilypie Angel and Memorial tickers

Followers

30 July, 2008

4 month & 25 days left...

Waduh...waduh...
Tinggal lg 4 bulan lebih lg ni...

Hurmmmm sedikit kerisauan aku alami...skema betul ayat aku tuh...
K lah, weekend ni byk betul bende yg kene aku buat....Isnin aku cuti sbb ada beberapa bende kene settlekan by this monday...

Sabtu ni, aku keje sampai jam 1.00 ptg...Pastu terus balik kg. Sebelum balik kg, aku nk singgah nilai 3 jap...Byk gak nk shopping ni...bende yg aku kene beli tuh aku da senaraikan seperti

  • Bunga pahar : merah + putih ~200 cucuk
  • Alas dulang : merah + putih (Aku punye 7) & purple + putih (P punye 9)
  • Paper bag ~ 600 bag
  • Sapu tgn ~ 100 helai (warna merah + putih)
  • Kotak telur ~ 600 kotak
Setakat ni itu jer yg aku beli...nti balik kg kene check ape lg yg kene beli...So kite buat satu2 dulu...jgn tergopoh gapah k...nti TENSION mak u..


Pas g nilai 3, aku terus balik kg...Esoknya hari ahad aku nk bawak ayah aku g berubat kat rembau. Pas tu baru lah g beli brg hantaran kat JUSCO, SEREMBAN 2 ngn parent aku...sedih la sbb P x dpt join sbb die terlibat ngn seminar di Sepang.


Benci betul la...asyik bz jer P. Makin dekat nk kawin ni makin bz die...x per lah aku faham ngn tanggunjawab die dlm menjalani tugasan...So, nti aku plak kene temankan die shopping brg2 die.


Isnin plak pepagi aku kene g MAJLIS PERBANDARAN SEREMBAN tuk bayar CUKAI PINTU...kene g awal2 pagi sbb takut ramai org...maklum lah kan awal bulan ni...Lepas tuh baru lah aku g PEJABAT AGAMA ISLAM SEREMBAN tuk amik dokumen permohonan berkahwin & beli borang HIV....so, pas da selesai amik borang2 tuh barulah balik umah...Balik PJ mgkin lepas asar sbb selasa da start berkerja...P plak start seminar esok sampai ahad then sambung seminar lg di Seremban start selasa sampai khamis....

Klah, nti sambung balik sbb nk kuar minum jap ni...Mlm ni P kene stay for BP...just jadi PEMERHATI kpd NEW TRAINER...aku plak duk dlm bilik bdt siapkan brg2 tuk seminar weekend ni...Sepatutnya kami berdua x yah stay tapi tetibe 2 lg trainer ada hal so kami berkorban lah...so melepas la aku nk makan durian mlm ni...hopefully masa balik kg ni aku boleh mkn puas2 kat umah parents aku....

WeeHooooooo...............durian durian durian...Aku mmg suka sgt makan durian...